פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש, זמן טיפול ממושך ללא תוצאות וחוצפה של עובדת בחנות נושא התלונה:
גנון אמיר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך דצמבר 2011 רכשתי משקפי שמש אופטיות במבצע כולשהו במחיר של 600 ש"ח. ציינתי את בהירות העדשות המבוקשת ואמרו לי שאין בעיה גם לשנות במידה ולא יתאים ב100%. בפעם הראשונה שקראו לי לקבל את המשקפיים החדשים הגעתי והבחנתי בפיצוצים בצבע של המסגרת כנראה כתוצאה מנסיון הכנסת העדשות. לקחו שוב את המשקפיים להחלפה ועבר כבר משהו כמו חודש וחצי (כתוצאה מכך שנשברה להם המסגרת) ע"פ המוכרת בינתיים ואין לי עדיין משקפיים אך הכסף שולם במלואו.
בפעם השניה שקראו לי העדשות היו כהות מידי ואז שלחו שוב כדי להבהיר כשהמשקפיים חזרו, שוב לאחר הרבה זמן כי לא הצליחו להחליף את העדשות בלי לשבור את המסגרת. אז מוכרת בחנות ניסתה להתאים לי את המשקפיים בעזרת חימום אך עיקמה את אחת הידיות ללא אפשרות לתיקון של 100%.. אז ביקשתי להשאיר את המשקפיים שם ולראות מנהלת, כשהגעתי פגשתי את מנהלת החנות בשם לימור שהייתה נחמדה במתן השירות אך לא יכלה לספק פיתרון הולם מכיוון שלדעתי "מסרסים" אותה מצד ההנהלה. בכול אופן אז מדדתי את המשקפיים שוב ולימור הבחינה בעוד תקלה, עדשה אחת כהה ואחת בהירה... היא אמרה שהיא תשלח לתיקון... לאחר כשבועיים החלטתי שאני בודק מה קורה ולהפתעתי אמרו לי שעוד לא שלחו אפילו את המשקפיים לתיקון אבל כרגע קיבלו אישור (ביזיון!!!). אמרתי להם לא לשלוח אלא לחכות לי שאגיע לחנות כדי לראות מה עושים כי פשוט נמאס מהחוסר מקצועיות.
לימור אמרה לי שאוכל לבחור מסגרת אחרת כי לא הייתי מעוניין יותר בנסיונות כושלים! הגעתי ובחרתי מסגרת אחרת ולימור אמרה לי "אתה משוחרר אתה לא צריך להוסיף כסף" למרות שמה שבחרתי מעט יותר יקרים... פתאום המוכרת שביצעה את העסקה דיברה לידי אל לימור ובצורה בוטה ובקול רם שלא תעז לתת לי בחינם!!!
לימור המנהלת ניסתה לדבר עם ההנהלה ואמרה לי בפירוש שאני צודק ושנגרמה לי עוגמת נפש אך דורשים ממני 180 ש"ח תוספת לתשלום.
לסיכום כי זה עוד ארוך:
1. לפני כחצי שנה שילמתי 600 ש"ח ועדיין אין לי משקפיים
2. אני לא מוכן לשלם תוספת תשלום מבחינה עקרונית
ביקשתי היום את הכסף בחזרה ממלכי משירות לקוחות אך היא אמרה לי שהם לא מוכנים
3. אני בטוח שמגיע לי פיצוי הולם על עוגמת הנפש ועל ביבוז הזמן והכסף ולא אסתפק במשהו מעליב ומזערי
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת משקפיים פלוס פיצוי הולם פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות-יעל שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מול מח' שרות לקוחות תגובה:
הלקוח קיבל מענה ב14/5 ואף בצענו החלפה ללא עלות . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה