פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה במידע+שירות לקוי ומחפיר!!!! נושא התלונה:
סויסה גלית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
סניף גבעת שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני 3 שבועות רכשתי משקפי שמש+ראיה בסניף גבעת שמואל. בסניף נאמר לי כי זמן ההמתנה למשקפיים הינו 10 ימים ופעמים רבות המשקפיים מגיעות לפני ושהסניף יצור קשר כשהמשקפיים יגיעו. לאחר שהמתנתי 13 יום יצרתי קשר עם הסניף. בסניף נאמר לי כי המשקפיים בייצור וכנראה שביום יומיים הקרובים המשקפיים יגיעו. המתנתי 3 ימים נוספים והטלפון המיוחל עדיין לא הגיע. שוב התקשרתי לסניף ושוב אותו תשובה "המשקפיים בייצור, תוך יומיים יגיעו" ושוב המתנתי יומיים והתקשרתי. הפעם דרשתי לדבר עם מנהלת הסניף אך לצערי ע"מ לשוחח עימה היה עליי להתחנן למוכרת שתעביר לי אותה. כששוחחתי עימה קיבלתי תגובה אדישה ולקונית "המשקפיים בייצור, חשבתי שאמרנו לך שזה יקח בערך שבועיים". ביקשתי ממנה לברר סטטוס והיא ענתה שאתקשר מחר להזכיר לה (?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?) התקשרתי. "עדיין בייצור!!!!!".
לאחר שהתקשרתי בפעם האחרונה אתמול 13 במאי והתשובה היתה שתוך 5 ימים המשקפיים היו בחנות כלו כל הקיצים ויצרתי קשר עם שירות הלקוחות של החברה.
ענתה לי נציגת שירות שבדקה את הנושא מול החנות וחזרה אליי: "במידה והמשקפיים יעברו את בקרת האיכות והמשקפיים היו בחנות מחר"(כלומר יש מצב שהמשקפיים לא יעברו את בקרת האיכות ואמתין עוד מס' ימים או שמא 3 שבועות) .
הסברתי לה שלאור היחס המחפיר והטעות העגומה וזמן ההמתנה הא-ר-ו-ך אבקש פיצוי כל שהוא. נאמר לי על ידי הנציגה כי היות ולא היתה חריגה של זמן יצור(3 שבועות)לא אקבל פיצוי(מחר אגב, יעברו 3 שבועות). דרשתי לשוחח עם מנהל.הנציגה נעלמה לדקה בלבד וחזרה אליי כי מנהל לא יחזור אליי היות ולא מגיע לי פיצוי.
אז ככה חברת אופטיקה הלפרין היקרה: 1. לי לא נאמר שזמן יצור הוא 3 שבועות אלא 10 ימים. אז לא מעניין אותי כמה זמן לוקח "תהליך הייצור" אלא שלא קיבלתי את מה שהובטח לי בזמן וגם לא בחריגה סבירה. מבחינתי עברתם את הזמן!!!
2. ככה לא מתנהגת חברה שכותבת באופן מודגש באתר שלה כי הלקוח תמיד צודק. מהרגע שרכשתי את המשקפיים זכיתי ליחס אדיש ולא שירותי.
עד לשיחה הטלפונית לא זכיתי להתנצלות על הטעות. לא זכיתי לבטחה כי מישהו יהיה עם האצבע על הדופק ע"מ לבדוק את סטטוס "תהליך הייצור" ויעדכן אותי, להפך ביקשתי להזכיר למנהלת לטפל בי!!!!!
נציגת השירות הטלפונית היתה נחמדה אבל לא באמת דאגה לעשות מעבר, למרות ששמעה כי אני נסערת. להפך התחושה היתה כי היא מנסה להוריד אותי מהקו.
אני יודעת שלא אקבל פיצוי וגם לא תשובה אחרת מ"לא חרגנו מתהליך הייצור".
אבל היה חשוב לי להעלות את הסיפור ולומר שהאכזבה מהשירות שלכם היא גדולה!!
בהצלחה לכם .


עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה