פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת משקפיים נושא התלונה:
‏שבת ‏17 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סנטר 1 כתובת:
סנטר 1 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד
אופטיקה הלפרין

הנדון: רכישת משקפיים

הריני פונה אליכם בעיקר במטרה לקבל מענה לכך שעברו כמעט חודשיים מאז שהזמנתי משקפיים שטרם התקבלו, בנוסף לספר על "חווית הרכישה", תגובות המוכרים בסניף והתנהלות שלדעתי הינה לקויה.

ביום 17.3.12 הגעתי לסניפכם המצוי בסנטר 1 בירושלים, במטרה לרכוש משקפיים לי ולאשתי במסגרת מבצע הוט. הזמנו 2 זוגות משקפיים, לאחר שבועיים התקשרו אלינו כדי להודיע שזוג אחד מוכן, ביקשתי לברר מה קורה עם הזוג השני והתשובה שקיבלתי הייתה אם לא התקשרו אליכם סימן שזה לא מוכן, פשוט לא הסכימו לבצע בדיקה פשוטה למרות שכבר שבועיים עברו.
לאחר שבוע אשתי הגיעה לסניף כדי לקחת את המשקפיים שלה, ביקשה לדעת מה עם הזוג השני וקיבלה את אותה התשובה כנראה שזה עדיין לא מוכן. כאמור מדובר כבר לאחר שלושה שבועות. לאחר מכן ניסינו מס' פעמים ליצור קשר טלפוני עם הסניף ללא מענה.
ביום שישי האחרון כמעט חודשיים לאחר יום ההזמנה של המשקפיים הגעתי לסניף בהנחה שלא הגיוני שהמשקפיים עדיין לא מוכנים.
לאחר בדיקה קצרה של המוכרת מתברר:
1. המשקפיים עדיין לא מוכנים.
2. המסגרת שבחרתי הוזמנה מסניף אחר וככל הנראה לטענת המוכרת נמכרה.
3. העדשות של המשקפיים מוכנים כבר מס' שבועות.
4. את ההזמנה שלי ביצעתי מול עובדת שמסתבר שהגיעה מסניף אחר עפ"י המוכרת, ניתן היה להבין מדיברי המוכרת שהדבר מוביל כנראה לא בפעם הראשונה לבעיות.

הריני לציין כי מדובר כבר בתקופה של כ- חודשיים, בהם אני מסתובב ללא משקפיים, מאחר והמשקפיים הקודומות נשברו. הדבר כמובן משפיע על ההתנהלות התקינה בחיי היום יום.
ברצוני להביא לידיעתכם את שארע לי, בראש ובראשונה במטרה לקבל סוף סוף את המשקפיים, לקבל פיצוי הוגן המשקף את המקרה, ובנוסף להציג את התנהלותכם במקרה זה בכדי שבעתיד דברים מעין אלו לא יתרחשו.
בברכה,

אבי שילה
העתקים:
אופטיקה הלפרין – הנהלה (בפקס: 6153001)
אתר "תלונה" – www.tluna.co.il
אמון הציבור – (בפקס: 5601384)
נציב תלונות הציבור – (בפקס: 02-6665204)

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה