פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות החברה מאחריות לגבי פגמים שנגרמו לעדשות המשקפיים בעת שהיו בתיקון במעבדת החברה..auks{po נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אהרונוביץ 10 , בני ברק , מיקוד 51360 כתובת:
רמות בירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
16.05.2012

1. ב – 03.05.2010 רכשתי עדשות מולטיפוקליות של חב' "צייז" עם צבע מתחלף ללא מסגרת כולל ציפויים במחיר 2857.6 ₪ ששולמו (המסגרת שהבאתי נשלחה לחברה בגרמניה לצורך הכנת והתקנת העדשות בה על פי הבדיקה שנערכה בחנות). מס' חשבונית 160053, מס' שובר 1791133.
2. לפני למעלה מחודש (כשנתיים מיום ביצוע העסקה) שמתי לב שבאחת העדשות במשקפיים ירד חלק מהציפוי בשטח שבמרכז העדשה. על פי מה שנאמר לי ממחלקת השירות (הגב' מלכי) של החברה קיימת אחריות של שנה על העדשות עצמם ושל 3 שנים על הציפויים ולכן נתבקשתי (ע"י הגב' אורטל) למסור את המשקפיים לחנות החברה בשכונת רמות בירושלים לצרך ציפוי העדשה מחדש.
3. ואכן ב - 15.04.2012 מסרתי את המשקפיים לחנות בשכונת רמות בירושלים לצרך ציפוי העדשה מחדש מס' שובר 9763247. מה שנאמר לי באותו מעמד ע"י המנהל המקצועי בחנות ששריטות אשר קיימות כבר על העדשות יבלטו לאחר תהליך הציפוי מחדש. מאחר ולא ראיתי שריטות על העדשות בעת מסירת המשקפיים (משמשות אותי באירועים חגיגיים, ואני מקפיד לנקות את העדשות רק באמצעות מטלית פייבר של יצרנית העדשות) לא מצאתי שיש משמעות במקרה זה לדברים שנאמרו לגבי המשקפיים שנמסרו (אם אין שריטות הנראות על העדשות לפעולת הציפוי מחדש אין משמעות לגבי הבלטתן).
4. בשבוע שעבר ב - 13.05.2012 המשקפיים התקבלו ובמעמד מסירת המשקפיים ראיתי שקיימות שריטות עמוקות על אחת העדשות שלא היו קיימות בעת מסירת המשקפיים (לפי מיטב הבנתי השריטות מכלי חד):
א. שריטה אחת באורך כ - 1 מ"מ ועוד מספר נקודות של שריטה עמוקה (כנראה מאותו גורם).
ב. על הדפנות בהיקף העדשות ישנם חריצים שנוצרו כנראה בעת תפיסת העדשות בתהליך הציפוי .
מיד בעת שהמשקפיים נמסרו לי הראיתי למנהל המקצועי את הפגמים שנוצרו במשקפיים על העדשות בעת הטיפול במשקפיים כאשר היו במעבדת החברה. בתחילה המנהל המקצועי ניסה לטעון שהזהיר אותי בעת שמסרתי את המשקפיים על כך שהציפוי יבליט שריטות קיימות ואני טענתי בפניו שהשריטות העמוקות עליהם אני מדבר לא היו בעת מסירת המשקפיים. לטענתו אין לו מה לעשות במקרה זה והוא הפנה אותי להנהלת החברה, כמו כן אמר שניסה מספר פעמים לשכנע את הנהלת החברה שבמקרה של פגמים בציפוי עדיף לתת ללקוח הנחה על רכישת עדשות חדשות ולא לנסות לתקן את הציפוי בתהליך שעל פי ניסיונו תוצאותיו לא מוצלחות.
ג. פניתי למחלקת שירות לקוחות (הגב' מלכי) ולאחר שתלונתי נבדקה הודיעה לי היום הגב' מלכי באמצעות הטלפון כי :
ד. על פי מדיניות החברה (אופטיקה הלפרין) לגבי האחריות שלה בפעולות תיקון שבמסגרת תקופת האחריות, החברה לא אחראית על כל פגם שנגרם למשקפיים במעבדות החברה או לאחר מסירת המשקפיים לתיקון ע"י הלקוח.
ה. לכן לטענתה של הגב' מלכי ממחלקת שירות לקוחות, גם אם נגרמו השריטות או הפגמים כשהמשקפיים היו בחברה, החברה לא אחראית לפגמים אלה. כדי להבהיר לעצמי אם הבנתי את טענתה חזרתי במילותיי שלי על טענתה והיא אישרה שהבנתי אותה.
ו. לטענת הגב' מלכי הדבר כתוב בכתב האחריות של החברה. לי לא זכור כלל שמישהו הציג בפניי את כתב האחריות או שהשמיע בפניי דברים לגבי אי אחריות החברה לגבי פגמים שנגרמים למוצרים להם אחראיים בעת שהם נמצאים בחברה לצורך תיקון ולכן לא זכור לי שהיה לי צורך להתלבט בשאלה כזאת או בסייג כזה.
ז. הדבר היחידי שאותו הייתה מוכנה לבדוק היה בקשר לסעיף 4.ב לגבי הדפנות בהיקף העדשות בהם קיימים חריצים שנוצרו כנראה בעת תפיסת העדשות בתהליך הציפוי . בשלב זה דחיתי הצעה זאת מאחר ואני רואה בפגם זה יותר פגם אסטטי בעוד שהפגם בנושא השריטות בו אין נכונות לטפל ע"י החברה הוא פגם אופטי ( פונקציונאלי ) וגם בגלל הסיבה שנאמרה לי היום שגם אם החברה תתקן פגם זה היא לא תהיה אחראית לכל פגם אחר חדש שייווצר בעת שהמשקפיים יהיו בתיקון .

היום בגלל הפגמים שנוצרו לאחר מסירת המשקפיים לצורך תיקון (ציפוי העדשות מחדש) אני לא משתמש במשקפיים אלה.

אבקש את טיפולכם להחזרת המשקפיים למצב תקין כלומר ללא הפגמים שנוצרו בעת שהיו בחברה כפי שציינתי או אם הדבר לא ניתן פיצויי הולם לצורך רכישת עדשות חדשות (שוות ערך למה שנרכש מבחינת היצרן והתכונות).

תודה.

יחזקאל מעין

רח' שלום סיון 10 , רמות ג' ירושלים 97276
02-5865734

שריטות ופגמים אחרים על העדשות שנוצרו בעת התיקון במעבדות החברה סוג הנזק :
טיפולכם להחזרת המשקפיים למצב תקין כלומר ללא הפגמים שנוצרו בעת שהיו בחברה כפי שציינתי או אם הדבר לא ניתן פיצויי הולם לצורך רכישת עדשות חדשות (שוות ערך למה שנרכש מבחינת היצרן והתכונות). פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה