פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות וצעקות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לנדאו 4 כתובת:
לנדאו 4 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני נכנסתי לחנות עם הבת הגדולה שלי ואשתי אולי היני שם ארבע לקוחות ושי מוכרות ואני מנסה לתאם לבת שלי קודם משקפים איזה זילזול והתיחסות (תבחרי לבד זה מה יש) הסיסמא היחידה ששמעתי אולי 10 פעם ואחרי כחצי שעה שהיתי שם גם ביררתי בלית ברירה וגם צעקה על לקוח אחר שהחזיר השקפים וזה אחרי שסה"כ הינו ארבע לקוחות סה"כ אחרי יום הבת שלי ראתה משקפים שמוצאי חן בעיניה אמרה לה שאין להחליף היא עמדה שאני מבטל זה רק היה אתמול וגם לא עבדה על זה שהיא לא נתנה המס של הזכוכית שאמור לקבל מבדיקת רופא אז החליטה המוכרת מהניף ר"ע בתנאי שיא לבד יקח את זה לסניף השני והיגיע למחרת אחרי כל הצעקות לסניף עם המסגרת החדשה אז התחילה ליצעוק המוכרת עליה עם כאלה בושות מול כל החנות אני לא מדברת שמנהלת המינר אומר לנו שבוע שעבר שהיא מדי עדינא לא שומעים ממנה אף פעם בחיים צעקות ואם אני מתקשר לסניף שאחרי שצעקה כל כך לבת שלי אני מבטל את העיסקא טורקים לי הטלפון פעמים וחץ מזה שבשבילי גם לא לקחה מדידות עמרכז המשקפים שאשתי היזכירה לי שאני יחזור אבל הסיוט מהביקור בסניף לא נשכח בחיים
עלבון סוג הנזק :
לזכות אותי בפיצוי של עגמת נפש ועילבוןוהעיקר שירות בסניף אחר להחליט איזה משקפים כן לקחת גם לי וגם לבת שליאם מוכר/ת ומבחר נורמלי וכמובן כרגע לבטל העיסקא פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה