פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לא אדיב נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גושן קרית מוצקין כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה קבועה שלכם וזו לא פעם ראשונה שאני מקבלת שרות לא אדיב בסניף שבקרית מוצקין, היום שלחתי את בעלי עם ביתי בת ה-15 לקנות עדשות מגע בפעם הראשונה עבורה, אני רוצה לציין שאני מרכיבה עדשות וגם הגדולה שלי מרכיבה עדשות. בעלי הגיע לחנות אמר שברצונו לקנות עדשות לילדה-ערכו לה בדיקה, התאימו לה עדשות, הזמינו כי לא היה במלאי ואמרו לבעלי שהדרכה תעלה לו 80 שקלים נוספים.

בעלי חסר ניסיון, אמר טוב, שילם ויצא.

התלונה שלי היא על הבקשת עלות על ההדרכה, כשאני קניתי בפעם הראשונה עדשות מגע- לא ביקשו כסף עבור הדרכה,
כאשר רכשתי לגדולה עדשות מגע- לא דרשו כסף עבור עלות ההדרכה,
למה אני צריכה לשלם עבור הדרכה?
עלות עדשות המגע גם ככה לא זול, כל כמה חודשים צריך לרכוש שישיית עדשות ועוד לילדה יש מספר שונה בכל עין זאת אומרת שאני צריכה לקנות 2 שישיות (אגב כך עם הגדולה, יש לה מספר שונה ובכל פעם אני קונה לה 2 שישיות) ובנוסף החומר לעדשות שאף הוא לא זול, אז המעט שאני מצפה בתור לקוחה קבועה שבאה וקונה זה שההדרכה תהייה מטעמכם.
אם אני לקוחה שקנתה במקום אחר ורוצה לדעת איךלהרכיב את ההעדשות אז באמת ראוי שאשלם עבור ההדרכה אבל אם אני לקוחה שקונה ממכם אני לא רואה את הסיבה למה אני צריכה לשלם עבור ההדרכה, אתם רשת גדולה ומוכרת זה צריך להיות שרות שלכם.

זו אחריות להרכיב עדשות מגע ומחובתכם קודם לוודא שאכן הלקוח בכלל יכול להרכיב את העדשות מגע,יש לערוך קודם ניסיון עם עדשה חד פעמית שהלקוח ירכיב ויוריד ליד האופטמטריסט ורק אחריי וידויי שהלקוח מסוגל להרכיב את העדשה יש למכור לו, על אחת כמה וכמה שהלקוחה היא סך הכול ילדה, אולי היא בכלל לא יכולה להתמודד עם הרכבת העדשה? (אגב זה מה שקרה עם הגדולה, היא לא הצליחה ופשוט חיכינו עוד שנה) לא חוכמה רק למכור, צריך גם לתת שרות אדיב כדיי שהלקוח יהייה מרוצה ויחזור.

התקשרתי לחנות והמוכר אמר שאם ברצוני לבטל את העיסקה שאגיע לבטל, אני לא רוצה לבטל אבל אני גם לא רוצה לשלם עבור ההדרכה שלדעתי מגיע לי אותה בתור לקוחה שלכם.

אשמח לתגובתכם, האם אני טועה?

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה