פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר.חוסר מיקצועיות.המתנה ארוכה מאוד. נושא התלונה:
בוסקילה שלומי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
קניון קרית גת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מישקפיים לאחר בדיקה במקום.המיספר של המישקפיים לא היה נכון .עשו לי בדיקה נוספת במקום שהיתה שונה לגמרי מהראשונה.לקחו את המשקפיים לתיקון .כבר 10 ימים אני מחכה ואין לי מישקפפים נוספים כל היום אני עם עדשות מגע וזה מציק לי.יחס גרוע קיבלתי במקום בגלל שאני מיתקשר כל יום.בקיצור בושה וחרפה.בחיים אני ומישפחתי לא ניכנס להלפרין.עבודה של יום אחד כבר 10 ימים ומי יודע עוד כמה זמן נחכה.בושהההההההההה וחרפההההההההה
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה