פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת משקפיים שלא התקבלו הרבה מעבר לזמן בו היו אמורים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, בתאריך 6 למאי 2012 רכשתי משקפי שמש באופטיקה הלפרין בסניף המשביר לצרכן בראשון לציון. ביקשתי כי המשקפיים ישמשו גם לראייה, שילמתי את הסכום הנדרש ואמרו לי שזה יקח בין 10 ימים לשבועיים. היום, 29/5, אחרי מספר טלפונים לחברה ואחרי שהבטיחו לי כמעט כל יום שהמשקפיים בדרך, אני מגלה כי גם בימים הקרובים הם לא יהיו מוכנים. ביקשתי לבטל את העסקה כי הם לא עמדו בצד שלהם של העסקה והם מסרבים לעשות זאת. אני מחכה כבר 3 שבועות למשקפיים, זמן מופרך והם מסרבים לתת לי לדבר עם מנהל.
ביזבוז זמן סוג הנזק :
להביא את המשקפיים במיידית או לבטל את העסקה ולהחזיר לי את כספי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה