פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיים לא תקינות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
לחי 4 ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי משקפיים, לאחר שהותאמו עדשות וקיבלתי אותם הבייתה גיליתי שהידית הימנית של המשקפיים נשענת וצמודה לפנים (איזור הרקה). שוב ושוב ניסו לסדר את הבעיה בסניף ולבסוף אמרו שזה מה שיש. נשארתי עם משקפיים חדשים שאני לא יכולה להרכיב. לא יכולה להוציא עוד סכום על משקפיים ואני תקועה עם משקפיים ישנות ולא מתאימות. פניתי אליכם ברגע ששמעתי על האפשרות, באיחור של למעלה משנה. מה ניתן לעשות?
כספי סוג הנזק :
תיקון המשקפיים או החלפתם במקפיים תקינים פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
לקוחה יקרה ,

היות ועברה שנה ממועד הרכישה לצערנו לא ניתן לבצע החלפה של המסגרת ללא עלות.
תגובה:
יחד עם זאת הינך מוזמנת לגשת לחנות עם המשקפיים ולבצע החלפה של המסגרת למסגרת חדשה במגבלת העדשות במסגרת המבצעים הקימים כרגע ברשת .
בהצלחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה