פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידת החברה בפתרון שנכתב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בני ברק/חיים עוזר פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
תקציר פרטי האירוע כדלהלן:
ב5/2010 נרכשו המשקפיים.
ב7/2010 נשברו כחודש וחצי לאחר רכישתן.
ב1/2011 נשברו שוב המשקפיים, והוחזרו לחברה לצמיתות והוחל דין ודברים באתר תלונה.

כתוצאה מהתלונה 61450 פנה בני לסניף חיים עוזר בפ"ת– נוסח פתרון התלונה היה כדלהלן:
"כדי לפתור את הבעיה אחרי שהבהרנו את הדברים הינך יכולה לקבל מוצר חדש מסגרת חדשה במגבלת העדשות או משקפיים קומפלט חדשות במסגרת המבצעים הקימים ברשת הינך מוזמנת לגשת לסניף ששם התבצעה הרכישה או לסניף שקרוב אלייך ולקבל המשך טיפול בהצלחה"

כאשר בני בא לממש את הפתרון כפי שנכתב לעיל ולקבל משקפיים חדשות (ולא לרכוש), הוסבר לו על ידי שירות הלקוחות כי כוונתם הייתה לרכישת משקפיים חדשות במסגרת המבצעים הקיימים ולא לקבלתן כפי שנכתב. ברצוני לציין שלפי הבנת הקורא הסביר כוונת החברה הייתה קבלת משקפיים ללא צורך בתשלום.

אנו לתומנו חשבנו כי הרשת "אופטיקה הלפרין" עומדת מאחורי דבריהם.

נ.ב. אין הבדל אם בני היה מממש את זכותו היום או לפני שנה, המשקפיים הושבו לחברה לצמיתות, הן בשל חוסר יכולתם לתקנן, והן בשל דרישתנו לבדיקת איכות למשקפיים או קבלת משקפיים חדשות.
כך או כך, בני נהנה מהמשקפיים החדשות כחצי שנה בלבד.

עגמת נפש סוג הנזק :
על החברה לעמוד בדבריה ולתת משקפיים חדשות ללא תשלום כפי שהובטח. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה לפנייתו גם טלפונית וגם במייל תגובה:
והובהר כי לא תצא מסגרת ללא חיוב בכלל הלקוח קיבל מחיר מיוחד למסגרת ועדשות ללא חיוב והוסבר לו שיגש לסניף פ"ת חיים עוזר להמשך טיפול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה