פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: אי קבלת משקפיים ופגיעה בעיניים. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
1. ב14.5.12 בבוקר(לפני שלושה שבועות) קנינו משקפי ראיה באופטיקה הלפרין בסניף הרצל 40 בחיפה.
אמרו לנו שיגיע תוך שבוע.
2. לא עשו בדיקת עיניים אלא רק בדקו את המספר במשקפיים ועל סמך זה הזמינו.
3. ביקשנו את המשקפיים בדחיפות כוון שהמשקפיים הנוכחיות שבורות והסניף לא מספק משקפיים חלופיות וכל יום שעובר זה פגיעה בעיניים.
4. לאחר שבוע התקשרנו ואמרו שיש עומס ושזה לא ייקח שבוע כמו שאמרו אלא שבוע-שבוע וחצי.
5. לאחר שבועיים שוב התקשרנו- אמרו שלא הגיע.
שאלו אם הזמנו מולטיפוקל (אמרו שהזמנת מולטיפוקל לוקחת זמן) ואמרנו שלא..הזמנו משקפי ראיה רגילות.
6. ב31.5 התקשרנו ובלי לבדוק אפילו את מספר ההזמנה המוכרת אמרה שלא הגיע. בקשנו שיעשו זאת בדחיפות כוון שמעבר לפגיעה בעיניים ולעגמת נפש יש לנו אירוע משפחתי ב3.6 ואי אפשר עם משקפיים שבורות.
7. היום התקשרנו ואמרו שעוד לא הגיע. בשיחה עם נציגה מהחנות היא אמרה שזה צריך להיות מוכן..וכשלא הבנתי למה זה עוד לא מוכן היא אמרה : אה זה ברגים זה עדיין לא הגיע.לתגובתי: אז מה? זה משקפיםם רגילות(יש לי כאלה).
תרצה תירוץ חדש:הייתה בעיה, נשברה העדשה ושלחנו עוד פעם.
לעומת זאת, בשבוע שעבר היא אמרה שכל מי שהזמין מהתאריך הזה עוד לא קיבל את המשקפיים שלו. כל פעם תירוץ אחר.
היא אמרה שתוך יום יומיים זה יגיע אבל כוון שהאירוע היום ביקשתי וכך סוכם שהיא תתקשר למי שאחראי על זה ולא תסתפק במייל ותבקש שזה יגיע היום.
8. העיקר כשביקשנו לשלם רק חלק מהסכום לא הסכימו ואמרו לנו: מה זה במבצע ואתם רוצים לשלם רק חלק?? כאילו ש520 ש"ח זה לא כסף.
9. נקודה נוספת- אחרי ששילמנו ביקשנו תעודת אחריות (יש אחריות לשנה) המוכרת לא הסכימה לתת. איזה מין דבר זה?
10. אני רואה שאין זו תקלה כי אם דרך התנהלות של ניצול תמימות האנשים.
11. אבקש תגובה ראויה בהקדם האפשרי.






קבלת משקפיים טובות מיידית, תעודת אחריות ופיצוי. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה