פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אופטיקה הלפרין - שירות לקוחות משפיל ומבזה בסניף הרצל שברחובות - נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב הרצל שברחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

רצינו להסב את תשומת לבכם לגבי המוכרת אינה אשר עובדת בסניף הרצל ברחובות,היום הגענו לחנות על מנת לרכוש משקפיי ראיה,ביקשנו לראות ולמדוד משקפיים.המוכרת הוציאה לנו רק 4 זוגות ואמרה לנו שהיא עובדת בהתאמת משקפיים כבר 20 שנה ושנבחר מהאופציות שהעמידה לרשותנו בלבד.כשלא התרשמנו מהם,היא הוציאה לנו עוד שתי זוגות משקפיים.לאחר שבחרנו את המסגרת שרצינו היא אמרה שנעבור לעדשות - אנחנו כבר באנו מוכנים עם טופס מאופטומטריסט (היא כמובן לקחה את הטופס שאלה אצל מי עשינו וגם אמרה בטון מתנשא ''שילמת לו 150 כן? האא" - מה שכבר העליב) , לאחר מכן חיפשה לנו בחוברת שלה עדשה שתתאים לנו והתייעצה עם המוכר הנוסף שהיה בחנות מס פעמים , תוך כדיי ההתייעצות היא אמרה לו שאי אפשר לשים את העדשה המוכר ממליץ כי היא לא מתאימה ויהיו לה שריטות,הוא אמר לה שמה שהיא רוצה לשים תשבר לנו מיד כי המסגרת לא מתאימה,לאחר מכן הלכה גם למחשב לבדוק "אם המחשב נותן להזמין אופציה כזאת" (שזה כבר מופרך להסתכמך על מחשב) - - התנהלות כזו מולנו כבר גרמה לנו לפקפק במקצועותיהם והעלתה בנו כל מיני שאלות.

היא לקחה פתק קטן רשמה בו את החישוב מחיר שיצא לנו - והמחיר יצא 528 לאחר הנחה של 64% כמו במבצע שפורסם, במקום אחר הציעו לנו בעלות של 2550 שקלים - הפערים היו גדולים ומכאן נבעו גם השאלות.
שאלנו אותה אם זה באמת העדשות שאנחנו צריכים והיא אמרה שכן,אמרנו לה שהיא מקודם אמרה למוכר משהו על שריטות ושאלנו למה היא מתכוונת היא אמרה שלא נתעסק בזה ובכל זאת שאלנו שוב והיא אמרה שכל נשרט אם לא שומרים (עד כאן היא צודקת והכל טוב ויפה) , אנחנו בכל זאת התלבטנו איכן מולץ לקנות את העדשות אז שאלתי אם אפשר לקנות רק את המסגרת ולעשות את העדשות נקנה במקום בו עשינו את הבדיקה של האופטומטריסט - היא ממש כעסה ואמרה "את רוצה לסחוב אותו לחנות אחרת בשביל לשלם יקר" בטון כועס! "אין לך מה ללכת את סתם רוצה לשלם יותר אני יודעת מה מתאים לו" אמרתי לה שהיא לא צריכה לכעוס ושבסה"כ שאלתי כמה עולה לרכוש רק את המסגרת (היא ממש כעסה והרימה את הטונים שלה מול כל הנוכחים בחנות) ואמרה :"מה זה משנה לך כמה זה עולה?את משלמת?אמא משלמת והיא תחליט!!!" (במקרה היינו גם עם אמא של בעלי בחנות) ממש נעלבתי!!! היא ממש לא צריכה להיכנס לנו לכיס, זה ממש לא עניינה מי משלם על זה, הייתי בהלם ואמרתי לה שתשנה את הגישה שלה שבסה"כ שאלתי כמה עולה מסגרת, היא התחילה לצעוק שם והמוכר שאל מה קרה, היא הסבירה לו בטון מזלזל וחצוף ש"ה-י-א רוצה לסחוב אותו לעשות עדשות אצל האופטומטריסט ב2000 שקל היא לא מסתכלת כמה עולה פה,היא חושבת שהעדשות שלנו לא בסדר אז אני מסבירה לה...." הוא קטע אותה ופנה אליי , ניסתי להסביר לו שבסה"כ שאלתי כמה עולה רק המסגרת ושהיא מתנפלת , המוכרת פנתה לאמא של בעלי ברוסית ואמרה לה ברוסית "יש לך מזל שזאת לא כלתך, ואני מקווה שהיא לא הולכת להיות כלתך" !! באותו הרגע יצאנו מהחנות!!

מדובר באישה אגרסיבית,חצופה,אישה שלא מסוגלת לעבוד עם אנשים ובטח שבטח לא להיות בפרונט ולשרת אותם!! יצאנו מהחנות המומים וכעוסים ויותר מכל מושפלים! היא מבזה אתכם ואת שמכם!
אנחנו דורשים התנצלות מהאישה הנוראית הזאת ומבקשים ממכם שמידי פעם תעשו ביקור בחנויות שלכם ותראו מי משרת אתכם כי בסופו של דבר מה שאנחנו רואים זה אותה - ואם הגישה שלה הייתה מלכתחילה שונה היינו רוכשים את המשקפיים ולא רק זוג אחד!!


להתייחסותכם!
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות הולמת על כל ההשפלה שנגרמה לנו!!!!! פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות-יעל שם ותפקיד:
נטלי שלום,

ראשית אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לכם בחנות ,כמו כן העניין ייבדק ויטופל כיון ששרות הוא מעל הכל ודברים מהסוג הזה אינם עוברים לסדר היום.
תגובה:
יחד עם זאת המחיר שהוצע לכם היה במסגרת הנחה גדולה שהיתה ברשת .
ולכן המחיר יצא נמוך - אין בכך שום בעיה או מקום לחשש .
רק שכמובן כל לקוח רשאי לרכוש במקום ובמחיר שמתאים עבורו.

בהצלחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה