פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול, התעלמות שירת גרוע שלא נראה ולא נשמע כמותו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רכשתי זוג משקפי רייבן בחנות בדיזינגוף סנטר, היה צורך בהחלפת העדשות לעדשות ראיה.המשקפיים חזרו לאחר כשבועיים כשעדשה אחת מחוץ למסגרת... הראיתי למוכרת שאמרה שתשלח שוב את המשקפיים לתיקון. מאז עבר חודש וחצי. כל פניותי לשירות הלקוחות כולל הבטחה אישית של מלכי (משירות הלקוחות) שתעקוב אחר ההזמנה ותדאג שתגיע לחנות (לפני שלושה שבועות!!!) לא נענו ולא יצאו אל הפועל. סכום הקניה עומד על 1334.50 ש"ח שאותם אני דורש בחזרה. לא יעלה על הדעתחוסר שירות והתעלמות מופגנת שכזו מלקוחות שמשלמים במיטב כספם סכומים גדולים מאוד.
אני רותח מזעם על כל ההבטחות שלא קוימו על הזלזול המופגן בי ובכספי ובזמן שלי ועומד לפני הגשת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות על מנת להשיב את כספי בתוספת פיצוי.
כספי סוג הנזק :
דורש החזר כספי וביטול העסקה. לא מוכן לעבור לסדר היום. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
הלקוח מטופל באופן רציף מול מח' שרות לקוחות תגובה:
כמו כן הבעיה טופלה והמוצר עבר תיקון והחלפה של העדשות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה