פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על (חוסר) שרות ויחס חצוף נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
אהרונוביץ 10 , בני ברק , מיקוד 51360 כתובת:
קרית מוצקין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני להתלונן על השרות הגרוע והיחס החצוף אשר קיבלתי בסניף קריית מוצקין מהעובד שלכם בשם איהאב.

במאי 2012 אני הזמנתי משקפיי ראיה באופטיקה הלפרין, סניף צ.וולקן. קיבלתי אותם כעבור חודש והספקתי ליהנות מהם רק 3 ימים כיוון שהמסגרת נשברה. באותו יום, 1/6/2012 אני נסעתי לסניף הקרוב אליי בקריית מוצקין ולאחר בדיקה התברר שהמסגרת אינה ניתנת לתיקון וצריך להחליף אותה. איהאב הסביר לי שלא משנה באיזה סניף קניתי את המשקפיים ושאני אשאיר אותם אצלו והם ידאגו למצוא מסגרת זהה באחד הסניפים. אני הסברתי לאיהאב שחיכיתי הרבה זמן וביקשתי לזרז את התהליך. איהאב הבטיח שיתקשרו אליי בהקדם האפשרי.

ב-6/6/12 התייאשתי לחכות ונסעתי לסניף לברר מה עם ההחלפה. איהאב לא היה ועובדת אחרת בשם אלה בדקה שהמשקפיים שלי באותו מקום ועדין לא הוחלפו. היא מייד התחילה להתקשר לסניפים אחרים ולחפש מסגרת זהה. כעבור כמה דקות הגיע איהאב בתור תגובה לתלונותיי סגר לאלה טלפון כאשר היא הייתה באמצע שיחה ואמר לה לא לטפל בזה. הוא הוסיף שב-4/6 נסע אישית לצומת וולקן ושאין להם מסגרת זהה. כאשר היינו באמצע וויכוח, אלה לחשה לי ברוסית שאשאיר את המשקפיים אצלה והיא תמשיך להתקשר לסניפים מאוחר יותר. היא אכן הצליחה למצוא לי מסגרת זהה וביצעה את ההחלפה.

אני דורשת התנצלות מאופטיקה הלפרין על עוגמת נפש אשר נגרמה לי ויחס שלא מגיע לא רק ללקוח אשר רכש מוצר יקר אלא לאף אחד.

נ.ב. אני לא הצלחתי להשיג אף אחד בטלפון של משרדי הנהלה לכן אני שולחת את התלונה במייל והעתק ל-http://www.tluna.co.il/

בכבוד,
לריסה פ.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות-יעל שם ותפקיד:
לריסה שלום,

בתגובה לפנייתך ,

ראשית אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לך

תגובה:
כמו כן שמחנו לשמוע כי הבעיה הסתדרה .

הדברים יועברו הלאה להנהלה להמשך טיפול .

איתך הסליחה.

אופטיקה הלפרין
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה