פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית משקפיים שהסתיימה בעגמת נפש ונזק כספי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-20.04.12 הגעתי לאופטיקה הלפרין שבחוצות המפרץ במטרה לקנות משקפי ראייה.

לפני שאמשיך חשוב לי להדגיש מספר עובדות:
- המספר שלי הוא -7. (את המספר קבעו לי בחנות עצמה)
- אני נכה בכסא גלגלים ממונע, כך שאני לא יכולה לראות את המסגרות המוצגות בדלפק. כל המסגרות שמדדתי נבחרו מתוך מבחר מסגרות שהמוכרת הגישה לי.
- בשום שלב, גם לאחר שבחרתי את המסגרות, לא נאמר לי שייתכן שהמסגרת לא תתאים בגלל מספרם הגבוה של העדשות.

המוכרת בחנות אמרה שיש מבצע של 3 זוגות משקפיים (לאותו מספר) במחיר של אחד. מצאתי שתי מסגרות למשקפי ראיה מתוך המסגרות שהמוכרת הגישה לי. לאחר שלא מצאתי וגם לא רציתי עוד משקפי ראיה, המוכרת הציעה שאקח בתור זוג שלישי משקפי שמש עם עדשות ראייה.
מצאתי מסגרת למשקפי השמש, שוב מתוך אלה שהמוכרת הגישה לפני.

מבין 3 הזוגות שבחרתי, המחיר הגבוה ביותר היה של משקפי השמש, ולכן מחיר העיסקה יצא – 5670 ש"ח.
(לפי מה שהבנתי באותו זמן היה מבצע נוסף של 64% הנחה, מה שהיה הרבה יותר משתלם עבורי. למה לא יודעתי על כך. זו ממש רמאות).
נאמר לי שהמשקפיים יהיו מוכנות תוך שבועיים.

לאחר שבועיים התקשרתי לחנות לשאול אם הכל מוכן, נאמר לי שמשקפי השמש לא הגיעו, ויש בעיה איתם היות והחברה (שאמורה להרכיב את העדשות למסגרת) לא מוכנה להרכיב את העדשות מאחר והמסגרת לא מתאימה. לא נאמרה לי בדיוק מה הבעיה, אך הבנתי שמשהו לא בסדר..
בקשתי לבטל, המוכרת אמרה שזה לא בסמכותה, שהיא צריכה לדבר עם המנהל ושהיא תחזור אלי.
מיותר לציין שכמובן אף אחד לא חזר אלי.
מאז, צלצלתי לחנות לא מעט פעמים וחזרתי על כך שאני רוצה לבטל את משקפי השמש.
את המנהל כמובן לא קבלתי.

ב-24.5.12 קבלתי טלפון מהחנות שהמשקפיים מוכנות. גם אז חזרתי על כך שבקשתי לבטל ושאני מבקשת את המנהל, אך שוב לא קבלתי אותו.
ב-28.5.12 סוף סוף זכיתי לדבר עם מנהל החנות (רק לאחר שאמרתי שאם לא אקבל אותו, אתקשר לחברת האשראי). אמרתי לו שביקשתי לבטל את משקפי השמש בגלל הבעיה איתם, אך הוא אמר שהם הרכיבו אותם אצלם, שהם יצאו מאד יפה, ושבתור פיצוי על האיחור הרב, ייתן לי 15% הנחה.
לבטל את העיסקה הוא לא היה מוכן.

ב-1.6.12 הגעתי לחנות.
כשראיתי את משקפי השמש הבנתי למה החברה לא הסכימה להרכיב את העדשות.
העדשות יצאו בולטות משני הצדדים. מבפנים וגם מבחוץ. ככה לא אמורות להראות משקפיים. בטח לא כאלה שמשלמים עליהם כל כך הרבה כסף.
אמרתי שאיני מעוניינת בהם, ושבקשתי לבטלם עוד לפני שהגיעו לארץ כשהבנתי שיש בעיה.
המנהל אמר שהוא כבר נותן לי עליהם 15% הנחה, (לא מדוייק, את ההנחה הוא הבטיח בגלל העיכוב הגדול באספקתם), ושמבחינתו אני יכולה לקחת אותם או להשאיר אותם בחנות.

בסופו של דבר, הוא הוריד לי 800 שקל מהתשלום (למרות ש-15% מהמחיר זה 850 שקל, אבל זה כבר זוטות).
בשלב זה כבר הייתי על סף דמעות, לקחתי את המשקפיים ויצאתי מהחנות.

מבחינתי, לכל אורך הדרך, החנות התנהגה בצורה מזלזלת לא הוגנת
- אם הרשת יוצאת בשני מבצעים: 64% הנחה על משקפיים או 3 משקפיים במחיר 1, למה המוכרת בחנות לא אמרה לי שהמבצא של 64% הנחה יוצא לי יותר משתלם?
- אם יש בעיה אם משקפיים שהזמנתי, תהיו הוגנים, תגידו מה הבעיה ותתנו ללקוח להחליט. במיוחד לאור העובדה, שהטעות היא של החנות. (אם המספר שלי גבוה מדי, תגידו לי שיכולה להיות שתהיה בעיה. אל תתנו לי לשלם כ"כ הרבה כסף. וזה לא שאין להם נסיון עם מספרים כאלה. המוכרת בעצמה אמרה שהיא מכרה כבר מלא משקפיים עם מספר כזה).
- למה המוכרת בחנו משכה אותי במשך יותר משבועיים ולא נתנה לי לדבר עם המנהל?
- שלמתי על מחיר המשקפיים היקרות ביותר – במקרה זה, משקפי השמש. למה אני צריכה לשלם על מוצר שלדעתי הוא פגום ושבקשתי לבטלו, לא בגלל טעות שלי אלא בגלל טעות של החנות?
- המנהל הבטיח לי הנחה של 15% מהמחיר זה 850 שקל, אך בסוף הוריד רק 800 שקל. (ה-50 שקלים האלה לא ממש מעניינים אותי. זה רק עוד דוגמא לחוסר ההגינות של החנות).
- הפיצוי הובטח לי על העיכוב הרב באספקת המשקפיים, ולא על משקפיים שלא יצאו טוב.

אני מנסה לתפוס את שרות הלקוחות שלהם כבר מה-1.6.12.
פעמיים השארתי את הפרטים שלי באתר שלהם, אך אף אחד לא חזר אלי.
אני מנסה לתפוס אותם בטלפון, אך כל הזמן תפוס. בסוף אני מגיעה כל פעם אל המזכירה (גאולה) שטוענת שהפרטים שלי רשומים ויחזרו אלי.
ב-10.6.12 סוף סוף יצא לי לדבר עם בחורה משרות הלקוחות, שהבטיחה לחזור אלי אך טרם חזרה.

חווית קניה קשה שכזו עוד לא היתה לי אף פעם.
אני תוהה אם החנות מתייחסת כך לכל הקונים, או שמא כנכה ראו בי בן-אדם חלש שקל יותר לנצל, ולכן הרשו לעצמם להתנהג בצורה כזו. קשה לי להתנער מתחושה זו.
חבל שרשת גדולה ו"מכובדת" מתנהגת בצורה מזלזלת ובלתי הוגנת, תוך כדי ניצול חולשות של קונים.

שלושת המשקפיים שקניתי מונחים בנרתיקיהם ללא שימוש מאז שהבאתי אותם מהחנות.
איני רוצה פיצוי. אני מבקשת להחזיר את המשקפיים ולבטל את העיסקה.
עגמת נפש, עלבון, כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה