פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפי קריאה שנשברה להם חלק מהחיבור.... נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חולון, רחוב אילת כתובת:
רחוב אילת,חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב-29.5.2011 רכשתי שני זוגות משקפיים בחנות הנ"ל
אחד מהם היה לקריאה,
ברשותי שני זוגות לקריאה, שהם בשימוש יומיומי,אלה ניקנו כרזרבה.
מכיוון שכך, יצאו מן הנרתיק כחמש פעמים בשנה שהם אצלי[אפילו לא שנה, כי קיבלתי אותם חודש אחרי שהזמנתי]
זרוע המשקף המחובר למסגרת ואשר הוא חלק ממנה, רופף כי אחד משני החיבורים ניתק, נשבר, התאדה
פניתי לגב' אריאלה, שהייתה נופת צופים בעת הרכישה, והיא אמרה:אין מה לעשות!!!
שאלתי מה רשום אצלה, מתי קניתי ? ואמרה: קנית לפני שנה, אבל גם אם לא הייתה עוברת שנה-זהו שבר!
שוד ושבר, הסברתי לה שבקושי השתמשתי בהם ואם אכן הייתי משתמשת -היה קורה בשבוע הראשון,
הייתה איתי חברה, שהייתה איתי גם ביום הקניה ואותה הבאתי וגם היא רכשה בזכותי משקפיים,
עמדנו המומות לנוכח יחסה המתנכר של אריאלה.
יצאתי בבושת פנים, שלחתי לשירות הלקוחות של הלפרין תלונה בנושא כבר ב-14.6.2012,יום אחרי שהייתי בחנות עם תלונתי,
לא זכיתי למענה,לא לטלפון ולא לפקס בתשובה
העדשות שלי הן עם צילינדר ועל כן הן יקרות יותר,
לא יכול להיות שאיש מקצוע יכניס עדשות במחיר כזה למסגרת שהוא יודע!!! שאינה יכולה לעמוד בשימוש שוטף סביר,
והרי ,מהם משקפי קריאה ?
אתה מרכיב אותם לקרוא מחיר, חשבון ומסירם כי אינם מיועדים למרחק,
אם הייתי עובדת איתם ליד המחשב ,מן הסתם מזמן היו שובקים חיים,
אם הייתי קוראת ספר ומסירה, מה שאני עושה מספר פעמים ביומיום מזמן היו מתים
ואני-לצורך שוטף יש לי שניים שאחד ליד המחשב, השני ליד המיטה, ואלה שקניתי...פשוט, שמא אתקע,
והנה-דווקא אלה לא הוכיחו עצמם
לא נראה לי הגיוני שמשקפיים שרכשתי לפני שנה ושאינם אצלי שנה,
שעלו כאלף!!! שקל,
אצל מי שמפרסם עצמו כזול ויוצא במבצעים, ובעזרה למסכנים...ח ח ח
ינהג בצורה מנוכרת כזו,
אני מבקשת להחזיר את המשקפיים למצב תקין,
אני פנסיונרת של משרד החינוך, אינני קוטפת כסף,
משקפי קריאה רגילים עולים עשרה שקלים בשווקים,
אם נתתי אלף!!! ש"ח, יש לי חשבונות האשראי דרכם שילמתי-1870 ש"ח בשישה תשלומים!!
לא קניתי בשוק,
לא ייתכן שאופטיקה הלפרין תעשוק אוכלוסיה של מבוגרים ותמשיך למכור מסגרות לעדשות יקרות, שאין מה לעשות כשנבר בורג שבקושי פתחו וסגרו אותו חמש פעמים
אודה על עזרתכם ותווככם בהתנהלות מולם,
ממש לא יאומן-לא לענות, לא להתקשר, לא להתייחס
2012 ?
בתודה-שוש מנור
חולון
03-5045222
052-2222112
כספי סוג הנזק :
החזרת המשקפיים לשימוש, פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה