פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה מאוחדת לא עומדת בדרישות נושא התלונה:
וייסגולד סבטלנה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
חוצות כרמיאל כתובת:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. ביום 22.05.12 רכשתי מחברת הלפרין מוצר משקפי שמש בחנותכם בכתובת א.ת. ליד שופרסל דיל כרמאיל .
2. שילמתי עבור המוצר סכום של 800 ₪ באמצעות כרטיס אשראי ב-8 תשלומים. סוקם בין הצדדים שאקבל מסגרת ללא הדפסת צבע לבן, רק לאחר קבלת אישור ממנהלת הסניף שהיא תשיג משגרת כזו מהספק הסכמתי לבצע עסקה. לאחר שלוש שבועות קיבלתי הזמנה לקבל מוצר וראיתי את המוצר ללא שינוי עם הדפסת צבע על המסגרת. העסק לא עמד בהסקם שנסגר ביננו. לפי טענתי עסק היה צריך להודיע לי על אי התאמה בין סוקם למציות ( לפני הרכבת עדשות היה צריך לעדכן אותי על קבלת מסגרת לא מתאימה לי עם עדפסת צבע ולקבל אישור להרכיב הדשות) אולי אז היתי מוכנה לבוא שוב ולבחור מסגרת אחרת.
נכון לעכשיו מרגישה שעבדו עלי ובפועל הזמנה מאוחדת לא עומדת בתנאי העסקע.
3. על סמך זה החלטתי לבטל את העסקע בהתאם להוראות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה). נתקלתי בסירוב מצדכם, ללא סיבה, זאת למרות שאפילו לא הוצאתי מוצר מהחנות.

כספי סוג הנזק :
דורש החזר כספי וביטול העסקה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה