החברה איננה מחזיקה במלאי חלקי חילוף למשקפיים שהיא מייצגת בלעדית בישראלde |
נושא התלונה: |
כרמל אילן |
שם/כינוי: |
יום שלישי 01 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
כפר סבא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה ורבע רכשתי משקפי ראייה ברשת הלפרין סניף כפ"ס. המשקפיים היו מתוצרת חברת Tommy Hilfiger, משקפיים הנחשבות לאיכותיות וחזקות ועלותן כ- 1,300 ₪ (מסגרת בלבד ללא העדשות).
חלפו 13 חודש וידית המשקפיים נשברה. ביקשתי לתקן אותם (בתשלום כמובן).
יש לציין:
על פי האתר, חברת הלפרין הינה היבואנית הבלעדית של משקפיים אלה בישראל.
באתרי חברת Tommy Hilfiger בארצות שונות, יש אופציה לתיקון המשקפיים.
לא מדובר על מוצר מיושן, אלא על מסגרת שעדיין נמכרת בסניפי הרשת.
בסניף הלפרין בכפ"ס, נמסר לי כי אין למשקפיים חלקי חילוף, והם מוכנים ללכת לקראתי ולמכור לי מסגרת חלופית ב: 50% הנחה קרי, ב: 650 ₪.
פניותי בכתב להנהלת הרשת לא זכו לכל מענה.
פניותי הטלפוניות לשירות לקוחות הסתיימו ב"נחזור אלייך". לא חזרו.
באתר האינטרנט של הרשת כתוב:
"בין סיסמאות הפעילות העסקית של רשת הלפרין, הסיסמא "הלקוח תמיד צודק" ו- "לבוא לקראת הלקוח גם אם אינו צודק" . כל מוצרי הרשת מלווים באחריות. עבור כל מוצרי הרשת, זכאי הלקוח לאחריות מלאה ולרשות הלקוחות מחלקה מיוחדת המטפלת בשירות לקוחות ובתלונות. המוטו של בעלי הרשת הנו להפוך כל לקוח לנאמן לאורך שנים, כזה המביא בעקבותיו את קרוביו. ואכן, בקרב לקוחות הרשת ברחבי הארץ נציגים של הדור השלישי של אותה משפחה."
זה הפרסום, אבל בפועל, החברה אפילו לא טורחת לענות לפניות לקוחותיה, אין מענה בטלפון שירות הלקוחות...
מעבר לזה, תקנות הגנת הצרכן (עילות לביטול מכר) (חלקי חילוף), התשמ"ז – 1986 קובעות כי במידה ובוצעה עסקת רכש בעלות של מעל 300 ש"ח והספק לא מחזיק מלאי חלפים, הלקוח זכאי לביטול עסקת המכר והחזר מלא של כספו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|