פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות באספקה ושירות לקוחות לא קיים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' אהרונוביץ 10 , בני ברק , מיקוד 51360 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 28.5.12 הזמנתי עדשות למשקפיים. היתה תקלה בהרכבת העדשות (עין ימין בשמאל ולהיפך) דבר שהתגלה לאחר שסבלתי מקשיי ראיה ולאחר התרוצצויות רבות בין שני סניפים, בסופן הוחזרו העדשות הישנות למקומן, תוך שאחת מהן נפגעה בתהליך. נותרתי עם המשקפיים הישנות, לאחר שנגרם פגם באחת העדשות, דבר המקשה עלי את התפקוד היום יומי. אציין כי מדובר במספרים 10.5-, 11.5-. כבר לאחר גילוי התקלה, ביום 25.6.2012, שלחתי לחברה דוא"ל אשר פירט את השתלשלות העניינים.
לאחר שלא קיבלתי אף תגובה לפנייתי, בתאריך 2.7.12 התקשרתי למוקד השירות. לאחר דקות המתנה ארוכות נענה הטלפון ע"י המזכירות, ושם העבירו אותי חזרה לשירות לקוחות, אך השיחה נותקה לאחר שניות בודדות ללא מענה. לאחר זמן קצר התקשרתי שוב ושוב לאחר המתנה ארוכה הגעתי למזכירות, ששוב ניסתה להעביר אותי לשירות לקוחות אך השיחה חזרה אליה והיא רשמה את שמי ומספר הטלפון שלי ואמרה שיחזרו אלי. לא חזרו אלי. על כן שלחתי פקס, בו ביקשתי את ביטול העסקה, לאור התקלות וחוסר היחס ללקוח.
גם פקס זה זכה להתעלמות. לאור ההתעלמות מפניותי החוזרות, כתבתי פוסט בדף הפייסבוק של החברה. לפחות שם זכיתי למענה כלשהו (אחרי שנמחקו חלק מהתגובות לפוסט שלי).
יום לאחר פרסום הפוסט בפייסבוק קיבלתי הודעת דוא"ל עם הצעה לפיצוי, משקפי שמש מהקולקציה של החנות, וכן כי ישתדלו לזרז ולהכין את המשקפיים תוך שבוע מיום המייל (במקום חודש מההזמנה), וכי לשם כך אני אמורה להשאיר אצלם את המשקפיים הנוכחיות שלי למשך מספר ימים! זאת בלתי אפשר מאחר ומצב זה יותיר אותי עם משקפיים מאד ישנות, ובמספרים גבוהים אלו זה לא פרקטי.
מה גם, שאין לי שום צורך במשקפי שמש, בודאי שלאור המספרים הגבוהים של העדשות שלי שציינתי לעיל, ההצעתה ל"פיצוי" זה לא ישימה עבורי. אני אף מוחה על כך שפיצוי הוא קבלה של מוצר שאין לי צורך בו.
בבוקר לאחר ההצעה ל"פיצוי" שלחתי מייל ופקס נוספים ובו דרשתי שוב לבטל את העסקה. נכון לעכשיו (יממה וקצת אחרי) לא זכיתי לשום התייחסות.
שני דברים אפשריים: לחברה כלל אין מערך שירות לקוחות, והדרכים ליצירת קשר המופיעים באתר החברה אינם מובילים לשום מקום - הרי ההתייחסות היחידה אליה זכיתי היא דרך הפייסבוק, אמצעי אשר לא מפורסם באתר ואינו נגיש לכולם. אפשרות נוספת היא שחברה בכוונה "גוררת רגליים" ולא מטפלת בפניות כדי שכאשר העדשות יהיו מוכנות הם יאמרו שלא ניתן לבטל את העסקה. כמובן שייתכן ושתי האפשרויות תקפות.
ביטול העסקה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה