פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש טיפול לקוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ככר מאירהוף 5 חיפה קרית אליעז כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשנת 2009 רכשתי משקפיי מולטיפוקל בסניף בקרית אליעזר בערך של כ- 3000 ש"ח.
מאז בערך אחת לחודשיים ביקרתי בחנות בגלל שהעדשה נפלה. בכל פעם הובטח לי שבתיקון עכשיו הוא סופי. (לצערי לא רשמתי את התאריכים שבהם ביקרתי בסניף עקב התקלה הזו. לא חשבתי שיש צורך).
לפני כחודשיים הגיעו מים עד נפש לאחר ששוב נפלה העדשה הגעתי לסניף וביקשתי נחרצות שאני לא מעוניינת בתיקון נוסף אלא במשקפיים חדשות.
(חשוב לי לציין שבכל פעם שהמשקפיים נילקחו לתיקון על מנת שאוכל לעבוד "זיגזגתי" בין שתי זוגות משקפיים אחד לקריאה ואחד לראיה מרחוק.)
מנהלת החנות הבטיחה לטפל בנושא ואמרה שהיא זוכרת אותי ואת כל התלונות שלי והיא הבטיחה משקפיים חדשות וכפיצוי אפילו עדשות מתחלפות לשמש. ואכן בחרתי מסגרת חדשה שהעלות שלה כמו המסגרת הקודמת.
לאחר כחודש פחות יום היא (מנהלת החנות )התקשרה אלי והודיעה לי שאין חומר
גלם למשקפיים (איזה חומר גלם כבר צריך) ועלי לחכות עוד כ- 10 ימים. כעבור כשבוע שוב התקשרה מנהלת החנות והודיעה לי שאין אישור על העדשות אלא רק על המסגרת. ואם אני רוצה גם עדשות עלי להשתתף ב- 55%.
בתאריך ה- 3.8.2012 הגעתי לסניף ובחרתי מסגרת לעדשות לא משהוא שממש רציתי כיוון שהמסגרת שבחרתי היא שוב חצי מסגרת ולא מסגרת שלמה כמו שרציתי (כיוון שניכוותי מחצי מסגרת מהפעם הקודמת)מיותר לציין שנגרמה לי עוגמת נפש ובזבוז זמן מיותר שאין לי.
כל מה שרציתי זה לספר את המקרה שלי סך הכל רציתי משקפיים
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה