פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם במשקפי ראיה< נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ 2012 (לפני 5 חודשים) רכשתי ברשת אופטיקה הלפרין משקפי ראיה , מסגרת של חברת גוצ'י בצבע לבן.
לאחר תקופה קצרה המסגרת החלה להתקלף קלות. פניתי לסניף רחובות, לדבריהם אינני זכאית לתיקון או החלפה למרות הזמן הקצר שעבר מאז הרכישה. לאחר בירורים שערכתי בכמה חנויות אופטיקה , הבנתי שעקב הזמן הקצר שעבר מאז הרכישה אני זכאית לתיקון/ החלפת מסגרת. בסניף רחובות הוצע לי לשלם השתתפות עצמית מאוד גבוהה לשם החלפת המסגרת, דבר הנראה לי תמוהה , משום שהפגם קרה לאחר תקופה ממש קצרה. הופניתי לשירות לקוחות של הרשת, אשר כבר כמה ימים אינם עונים לטלפון, או שתפוש ואינם מתייחסים לפניותי שנשלחו במייל.
וגם שירות גרוע! סוג הנזק :
החלפת המסגרת/ תיקון המסגרת. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה