פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה של מבצעים, אי החזרת כספים, ואי אפשרות להשיג את השירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף רמת אילן כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי אשתקד, באתי לרכוש עדשות מגע דייליס בסניף רמת אילן. תמיד היה מבצע של 1+1 על עדשות אלו, אך המוכרת אמרה שהמבצע הופסק ויש רק 35% הנחה. רכשתי את העדשות. ומיד לאחר מכן, הלכתי לסניף גבעת שמואל שממוקם 5 דקות נסיעה משם. ושם נאמר לי שיש מבצע 1+1 על העדשות, ולכן רכשתי שם שני קופסאות.
מיד לאחר מכן חזרתי לסניף רמת אילן, על מנת להחזיר את העדשות שקניתי אצלהן במחיר יותר גבוה (כשמדובר באותה רשת). יש לציןין שלא עברה יותר מחצי שעה מאז הרכישה, והעדשות נשארו בשקית שקיבלתי מהחנות עם הקבלה כשהקופסא סגורה ושום דבר לא אירע לקופסה.
מנהלת החנות, נתנה לי יחס מזלזל ואמרה שהיא לא מוכנה לתת לי החזר על העדשות.
השארתי את העדשות בחנות, וניסיתי להשיג את השירות לקוחות בטלפון ללא הצלחה.
כספי סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה