פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר וזלזול כלפי הלקוחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מרכז חוצות באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
4 חודשים מטרטרים אותנו כול 3 זוגות המקפיים שנרכשו דרכם הגיעו עם בלאי בייצור, טעות אופטימטריסט וכו... שירות לקוחות מנתק את הטלפון בפנים והפיצוי המזלזל שהם מציעים זה מקפי שמש אופטיות הכי פשוטות שלא מתאימות גם לילד בושות לחברה גדולה כל כך!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם לפחות שיצדיק את ארבעת החודשים שמטרטרים אותנו הלוך ושוב לחנות פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
הלפרין - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום גליה ,
כפי שנאמר לך גם בסניף המשקפיים הוזמנו ב27/4/12 , זמן העבודה הוא בין שבוע לשבועיים ,המשקפיים כבר חיכו לכם בחנות ב5/5/12 כשהתבקשת להגיע לאסוף אותם לא יכולתם להגיע , הגעת לקחת אותם שבוע אחרי ואז טענתם לבעיה באחד הזוגות,עשינו בדיקה חוזרת ושלחנו שוב עם עליה ברבע מספר מהבדיקה ליצור,לאחר מס ימים יצרנו עמכם קשר שוב לבוא לקחת ולא יכולתם ושוב זה המתין שבועיים בחנות, הגעתם ובנוסף קיבלתם פיצוי לבקשתכם שידרוג עדשות בהפרש 180 ש"ח לכול משקף כפול 3 , סה"כ פיצוי של 540 ש"ח.
השלושה נשלחו לשידרוג לבקשתכם ובמקביל קיבלתם משקפיים חלופיות עד שיחזרו מהמעבדה. כאשר חזרו (אחרי מס ימים בודדים)שוב לא היה זמן להגיע ושוב המשקפיים חיכו בחנות,ובכול זאת קיבלתם פיצוי נוסף - משקפי שמש עם ראיה עבורך כאשר המסגרת ללא עלות כלל והעדשות ב64% הנחה.
תגובה:
פיצוי - 580 ש"ח (שווי שידרוג עדשות שכבר קיבלה)
משקפי שמש ראיה - מסגרת ללא עלות ועדשות ב64% הנחה לגברת
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה