פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום עבור בדיקת ראייה ברכישת עדשות ויחס בלתי הולם . נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
נכנסנו אתמול עם בנותינו לסניף אופטיקה הלפרין במגדל העמק לרכוש עדשות מגע .המוכר טען שיש לשלם את מחיר העדשות +התאמה ודרש 100 ש"ח עבור בדיקה לכל ילדה .
סה"כ 200 ש"ח עבור 2 בדיקות +780 ש"ח עבור העדשות .כשאמרנו לו שקנינו פעמים רבות בסניפים אחרים של הרשת ומעולם לא נדרשנו לשלם עבור בדיקה, המוכר טען שהוא נוהג לגבות ואם לא נאה לנו שנלך לקנות בסניף אחר .
לדבריו הוא גובה עבור האחריות לשנה .
כשבקשנו לרכוש את העדשות ללא בדיקה (את הבדיקה האחרונה בצענו לפני 3 חודשים) , המוכר סירב למכור ללא בדיקה .
נאלצנו לנסוע ולחפש את המספרים הנחוצים לנו ב-3 סניפים אחרים :נשר , חוצות המפרץ וביג-קרית אתא .
אנו תוהים ושואלים : א. האם שונו הנהלים ברשת וגובים עבור בדיקה 100 ש"ח ?
מבדיקה שערכנו ביתר הסניפים לאחר מכן וכן מבירורים טלפוניים , הבנו שהמדיניות לא השתנתה .
ב . האם מקובל עליכם מתן יחס כה מזלזל ובלתי הולם מצד מנהל החנות ?
נגרמה לנו עוגמת נפש , ובזבוז זמן מיותר ולכן נשקול בעתיד את המשך רכישותינו ברשת .

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
הלפרין - שירות לקוחות שם ותפקיד:
אורית שלום,

תודה על פנייתך
מס הטלפון שציינת אינו תקין , התקשרנו וזה טעות
קראנו את הדברים ונרצה לברר את פנייתך לעומק מאחר ולא נמצאה התאמה בין הטיעונים לבין הסניפים .
שלחנו לך מייל למייל המצורף. נשמח אם תוכלי לענות עליו בהקדם
ולציין שם טלפון תקין לחזרה.
תגובה:
נשלח מייל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה