פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחורה פגומה ושירות מחפיר נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שלומציון כתובת:
תיאור הבעיה:
לצערי הרב ביום שני 20.8 נכנסתי לסניף ברחוב שלומציון לחפש משקפי ראיה. לאחר שעתיים מעייפות מצאתי מסגרת אחת שמצאה חן בעיני. לצערי המסגרת היתה פגומה. המוכרת ה"אדיבה" מיד נרתמה לעזרה כדי להזמין מסגרת זהה מסניף אחר עם הבטחה שהמשקפיים יהיו מוכנות עד יום חמישי באותו שבוע! כמובן שאת התשלום במלואו הם חייבים מראש... חכיתי בסבלנות לקבל טלפון שהמוצר מוכן וכשזה לא הגיע התקשרתי בעצמי ביום ראשון 26.8 ואז נאמר כי עדיין לא מוכן! ביום שני קבלתי אכן הודעה שניתן לבא לקחת את המשקפיים. לשמחתי ראיתי כי אכן מדובר במסגרת חדשה ולא זו שהיתה בסניף. אך הפלא ופלא ביום שלישי, יום לאחר קבלת המשקפיים ראיתי לתדהמתי שאחת המוטות שבורה! הלכתי בחזרה לחנות בתקווה שיבינו ויתנו לי החזר כספי אבל הם החליטו שאין החזר כספי ואולי כדאי להחליף את המסגרת באחת אחרת!!! (כי כמו שהיה עד עכשיו המסגרות היו ממש איכותיות..) לצערי יצאתי משם כמו שנכנסתי רק קצת יותר עצבנית מהשירות, מהיחס ומהאכפתיות!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
הלפרין - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום צביה ,

תודה על פנייתך
נשמח לקבל אותך באחד הסניפים שלנו על מנת לטפל וכמובן גם בסניף שבו בוצע העסקה.
מהפרטים שציינת אני מבינה שהמוט במסגרת נשבר.לאחר בירור מול הסניף , נטען כי הוצע לך לפנים משורת הדין החלפה של המסגרת ללא חיוב(למרות ששבר אינו במסגרת אחריות).
אנו ממתינים לך בסניף על מנת לבצע החלפה למסגרת חדשה ללא עלות.
ביטול של העסקה לאחר שהזמנת מוצר אופטיקה שיוצר במיוחד עבורך לא ניתן לבצע.מאחר וזה אינו מוצר מדף.
כן נשמח ונרצה והוצע לך גם החלפה לחדש ללא עלות.(לפנים משורת הדין)

נשמח לעמוד לרשותך

המשך יום נפלא

הלפרין - שירות לקוחות
תגובה:
לגשת לסניף להחליף מסגרת ללא חיוב.(לפנים משורת הדין) פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה