פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור במסירת המשקפיים והתנהגות בלתי הולמת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב יפו כתובת:
סנטר 1 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-16 באוקטובר ניגשתי לסניף בסנטר 1 בירושלים ע"מ להדביק את משקפי הראייה שלי. לא הייתה לי כל כוונה לרכוש משקפיים אחרים. אך כמנהגו של מוכר - לשכנע, ביצעתי בדיקת עיניים והסכמתי לרכוש זוג משקפיים חדשים, זאת על סמך ההבטחה שיהיו בידי ביום חמישי או לכל המאוחר ביום שישי ה19 לחודש. התקשרתי אליהם, אך נאמר לי בטלפון כי העדשות לא הגיעו והאם יחזרו אלי תוך שעה לאחר שיבדקו. חלפו להם מאז שהתקשרתי 3 שעות ויותר - ואף אחד לא יצר עמי כל קשר. התקשרתי ואין עונים. זו שיא החוצפה . אין שנייה לחוצפה מסוג זה.
עלבון סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
הלפרין - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב ,
המשקפיים נרכשו בתאריך 16.10.12,סוף שבוע וסופקו ביום ראשון.21.10
נעשתה השתדלות ומאמץ רב מצד הסניף למרות הסופש לספק אותם תוך פחות מ72 שעות וכך היה,למרות שהובטח 48 שעות.ועל כן גם קיבלת פיצוי לפנים משורת הדין. נשמח לעמוד לרשותך בעתיד.
תגובה:
משקפיים סופקו

פיצוימשקפי שמש ממותגי הבית עד 300 ש"ח
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה