פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדשות מגע שלא הגיעו יותר מחודשיים,התעלמות של החנות והרשת,שירות הלקוחות לא חוזרים אלי למרות שלוש פניות במייל ואחת בטלפון. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות,רחוב הרצל כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת אוגוסט רכשתי בסניף הרצל רחובות 3 חבילות של עדשות צבעוניות עם מספר.שילמתי מראש בכרטיס אשראי.
עד היום אני מחכה לעדשות.לא עונים לי בחנות, בפעם היחידה שהצלחתי לתפוס אותם ענתה לי המוכרת שאצלה הזמנתי שהיא תברר מה עם זה ותחזור אלי.גם מאוד התפלאה שאני כועסת...עברו שלושה שבועות.לא חזרה אלי.בחוצפה כזאת עדיין לא ניתקלתי.לטיפולכם,עינת.
כל הנ"ל סוג הנזק :
לקבל את שלושת החבילות כולל פיצוי הולם!!! עברו כבר יותר מחודשיים והזילזול מרגיז מאוד! פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
הלפרין - שירות לקוחות שם ותפקיד:
ענת שלום רב ,

שוחחנו טלפונית היום
נשמח לעמוד לרשותך , העדשות בדרך אלייך מאחר ומדובר בהזמנת חול
שאכן התעקבה יותר מהמצופה ועל כן הענקנו לך פיצוי של 500 ש"ח לרכישת משקפיים מהסניף. מתנצלים על ההמתנה ועושים מאמצים לספק לך את העדשות כמה שיותר מהר.
נשמח לעמוד לרשותך

הלפרין - שירות לקוחות
תגובה:
פיצוי - 500 ש"ח לרכישת משקפיים בסניף

הוסבר שהעדשות יחכו בסניף
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה