פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי עבור עדשות מגע אשר נרכשו באופטיקה הלפרין וגורמות לגירוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, בתאריך 5.10.2012 חברת אופטיקה הלפרין בשיתוף אתר הקופונים Buy2 קיימו מבצע של קופונים לרכישת עדשות מגע. אישתי משתמשת מספר שנים רבות בעדשות וכיוון שמעולם לא שמענו על החברה אותה אופטיקה הלפרין שיווקה, לפני רכישת העדשות במסגרת המבצע אישתי ואני יצרנו קשר טלפוני עם סניף פולג של אופטיקה הלפרין וביררנו האם מדובר בעדשות אשר נחשבות איכותיות, מהצד השני ענתה לנו בחורה נחמדה שציינה כי מדובר בעדשות איכותיות ובמסגרת המבצע מדובר במחיר משתלם ביותר.
התשכנענו ורכשנו 4 שוברים לעדשות חודשיות לתקופה של שנה מהמותג "Platinum Super" בטכנולוגית "Silicone Hydrogel". לאחר קבלת השוברים במייל והדפסתם ניגשנו לחנות בפולג והזמנו את העדשות. כעבור כשבוע יצרה עימנו קשר עובדת מהחנות וציינה שהעדשות הגיעו ואנו יכולים לבוא לקחת אותן וכך עשינו. כבר בפעם הראשונה שאישתי ניסתה להרכיב את העדשות היא חשה צריבה בעין, דבר אשר מעולם לא קרה לה עם עדשות אחרות, מספר פעמים ניסתה אישתי להרכיב את זוג העדשות ואף החליפה מספר תמיסות שהיו ברשותה אך ללא הועיל, הצריבה ותחושת אי הנוחות חזרה על עצמה. כאשר הגענו לחנות וציינו את התופעה בפני האופטיקאי של החנות, הוא טען שככל הנראה אישתי אלרגית לעדשות הללו הציע להחליף את העדשות בתוספת תשלום לעדשות של חברה אחרת (אואזיס) וציין כי הם איכותיות הרבה יותר. האופטיקאי ציין כי הוא יזכה אותנו עבור שתי החבילות (מתוך 4 שרכשנו) כיוון שאישתי פתחה שתי חבילות והשתמשה בעדשה אחת מכל חבילה, כאשר הבענו את מורת רוחנו והסברנו לו שאין לנו מה לעשות עם שתי החבילות אשר לא נזוכה עליהן ובכל אחת ישנן עדשנות לחמישה חודשים האופטיקאי אמר שאין לו מה לעשות עם החבילות הפתוחות. זאת למרות שלפני הרכישה המליצו לנו באותה החנות לרכוש את העדשות הללו ולמרות שהאופטיקאי בעצמו טעם שאישתי אלרגית לעדשות הללו.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא עבור העדשות פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
הלפרין - שירות לקוחות שם ותפקיד:
מר שלומי רן שלום רב ,

לאחר קריאה מעמיקה של הדברים עלינו לציין בפנייך כי
את עדשות המגע רכשת אכן במסגרת מבצע של BUY2 מבצע אשר דרכו נרכש המוצר מראש בבחירה עצמאית של הלקוח.משמע אם בחרתם לרכוש עדשות מסוג זה בין ידעת הכרתם לפני או לא הרי שזה שיקול דעת עצמאי נול אתר האינטרנט ומול בחירתכם במוצר, זאת בחירה עצמאית ובטח שלא נוכל לקבוע אלרגיה בצורה לא מודעת שכן רכשתם דרך אתר מוצר ספיצפי ועליו גם שילמת.את המוצר יצאת לאסוף בתחנה מורשית שזה דרך סניף הרשת.לא ביצעת בדיקההמלצה או כול דבר אחר אשר קירב אותך לבחירה ע"י אופטיקה הךפריןוגם אז הדבר צריך להקבע דרך רופא מורשה , קורה כמו בכל רכישה של מוצר רפואי שנרכוש ונגלה תגובה אלרגית או תופעות לוואי למינהם וכמו שאתה לא פותח תרופה ומחזיר בחזרה , גם כאן מאחר וזה מוצר סטירילי לא ניתן להחזיר ולבצע בו מכירה חוזרת.לפנים משורת הדין אושר לך החלפה של ה2 הסגורות.ונשמח לעמוד לרשותך בסניף עבור זה
תגובה:
הלפרין - שירות לקוחות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה