פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שבוע ימים ממועד קניית משקפי שמש, אינם מוכנים שאחזיר את המוצר. לא לתת החזר כספי ולא לתת זיכוי לקנייה עתידית. מוכנים רק להחלפה.
בעיניי זה לא שירות.
החזרת המוצר פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות י-על שם ותפקיד:
לקוחה יקה ,
בהמשך לפנייתך ומבדיקה שערכנו רכשת משקפי שמש ולאחר כשבוע ימים ,
בקשת לבצע ביטול עסקה .
תגובה:
לפי נהלי הרשת ניתן לבצע החלפה זיכוי לקניה עתידית בלבד בתווך של 48 שעות מהרכישה .ההצעה שניתנה לך בפרק הזמן שעבר לבצע החלפה הינה הצעה מתחשבת אי לכך הצעתנו עדיין עומדת בעינה הינך מוזמן לבצע החלפה בלבד- בתנאי שהמשקפיים תקינות וניתן להחזירם למלאי .
למימוש ההטבה הינך מוזמנת לגשת לסניף בצרוף התשובה שלי .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה