פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר פגום נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
בספטמבר רכשתי משקפיים באלף מאתיים שח עם עדשות מיוחדות למשרד. לאחר כחודש קיבלתי את המשקפיים והחזרתי משום שהעדשות לא היו תקינות. קיבלתי אותן שוב כאשר העדשות מטשטשות לי את הראיה. החזרתי אותן שוב לחנות וזה כבר לאחר שכחודשיים מטרטרים אותי ומספקים לי מוצר פגום. החזרתי את המשקפיים כבר לפני כחודש כאשר נאמר לי בטלפון שהפעם אופטמטריסט מומחה יטפל בבעיה(מי טיפל בעדשות לפני?) כבר עבר כחודש ועדיין לא קיבלתי את המשקיים. עברו כבר כארבעה חודשים ואני עדיין בלי המשקפיים ובלי הכסף. היחס מצד העובדים בחנות מזעזע כולם מתנערים מאחריות ואף אחד לא מטפל בבעיה בצורה נאותה.
וכספי סוג הנזק :
החזר הכסף במלואו או סיפוק מוצר תקין פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה