פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור, עלבון, הבטחות שלא קויימו ביזבוז זמן ושקרים נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי 2012 רכשתי מסגרת בחנות הלפרין סניף חוצות המפרץ
לאחר שבועיים שימוש רגיל המסגרת נשברה בחיבור שמחבר בין המסגרת לבין הידית
כאשר קרה הדבר פניתי בחזרה אל החנות למצוא פיתרון מתאים
הפיתרון שהוצע על ידי החנות הוא החלפת המסגרת.
היות והמסגרת המתאימה לא הייתה במלאי אצלם התבקשתי להמתין עד שיתקשרו אלי כאשר תגיע המסגרת החדשה.
אחרי פרק זמן ממושך התקשרו אלי והודיעו שהגיע המסגרת המתאימה
הגעתי אל החנות על מנת לקבל את המסגרת והתברר במקום שהמסגרת שקיבלו היא לא אותה המסגרת שרכשתי, שמתאימה לי ושהזמינו להחלפה
כמובן ששוב הייתי צריכה להמתין פרק זמן ממושך עד להגעת המסגרת המיוחלת.
לאחר שבסופו של דבר קיבלתי את המסגרת המתאימה שוב אותה המסגרת נשברה באותה הנקודה בדיוק
בחיבור בין המסגרת לידית
כמובן ששוב חזרתי אל החנות ושוב הוצע להחליף את המסגרת ושוב המתנתי פרק זמן בלתי סביר לקבלת המסגרת וכשהגיע המסגרת אל החנות שוב פעם התברר שזה לא המסגרת הנכונה אגב המסגרת החלופית שהגיע רואים שלא נפתחה בצורה תקנית היה רעש של קליק בחיבורים
באותו שלב כבר הוצע לי שאני אבחר מסגרת אחרת בדקתי ניסיתי ולא מצאתי משהו שהתאים לי במידה ובנוחות כמו המסגרת שאותה רכשתי מלחתחילה
אחרי זה הפנו אותי למנהל החנות
שוחחנו והמנהל הסניף הבטיח בעצמו שיחפש לי את המסגרת שהייתה לי ויחזור אלי ברגע שימצא
לאחר שבועיים אני חזרתי אליו לפי מנהל הסניף ממתינים להגעת המסגרת המתאימה מסניף של החנות בבאר שבע ושאני ימתין והוא(מנהל הסניף) יצור איתי קשר המתנתי במשך שוב שבועיים נוספים והחלטתי להתקשר באותה שיחה נאמר לי שאין מסגרת במלאי ושאני יגיע לחנות ונמצא פיתרון
הגעתי אל החנות ושוב הוצעו לי אותם הדברים שלא מתאימים לי
מנהל הסניף ביקש שאני ישאיר את הידית של המסגרת לדוגמא על מנת שיבדוק במחסן המרכזי
כאשר שוב התבקשתי להמתין עד שיצרו איתי קשר כמובן שכמו בפעמים הקודמות אני יצרתי קשר לאחר שלא ראיתי שום תגובה מאף גורם .
נאמר לי שוב להגיע אל החנות ואנחנו כבר נמצא פיתרון הגעתי אל החנות כמובן שהמסגרת שלי לא נמצאה וגם הידית של המסגרת שמסרתי לצורך דוגמא על מנת לעזור לסניף למצוא דוגמא מתאימה נאבדה.
שוב הוצע למדוד בדיוק את אותן המסגרות הלא מתאימות
החלטתי לבדוק אפשרויות מתאימות אחרות היות ולא התאפשר לי לקבל את מה שרכשתי ולממש את האחריות שהחברה נותנת כפי שאתם מציינים באתר
נאמר לי שאין אחריות על המסגרת כלל! ושזה עושים לי כתובה ! השאלה מה עושים כתובה? וגם איך אין אחריות מצד אחד ומצד שני אתם רושמים שיש אחריות מלאה על כל מוצרי החברה ?!
מנהל הסניף הציע שאני אבחר מוצר אחר מהחנות
החלטתי לקחת עדשות חד פעמיות שאותן כבר רכשתי אצלכם בעבר והיו מוצלחות
במבצע שיש אצלכם 1+1.
באותו יום לא הייתה בחנות את המידה הנכונה אותה אני רכשתי אצלכם בעבר
מנהל הסניף אמר שיזמין את המידה הנכונה וגם שאני אצטרך עוד להוסיף על זה כסף !
לאחר שהמתנתי 3 שבועות יצרו איתי קשר להודיע שהגיעו העדשות ושאני שוב יגיע אל הסניף
כאשר הגעתי לחנות התברר לי שאני חייבת לרכוש את העדשות במחיר מלא
כאשר אותן העדשות נמצאות במבצע
אני לא מבינה איך לאחר כל מסכת הטירטורים הזאת וכל ההבטחות האלה וכל הנסיעות אליכם לסניף
וביזבוז הזמן הזה שהוא גם יקר מאוד אני צריכה לשלם מחיר מלא ???
אני רואה זאת בחומרה רבה אני רואה ומרגישה שאני לא מקבלת תמורה ובעצם אני בכלל לא השתמשתי עדיין במוצר שאותו רכשתי
אני מבקשת בכל לשון של בקשה להגיע איתי להסדר
שיהיה מתאים והוגן כלפיי מכיוון שעד עכשיו אני המתנתי ועבר יותר מחצי שנה מרגיש לי שדווקא מושכים זמן במציאת פיתרון או אספקת המוצר
ובינתיים אני סובלת מכיוון שאין לי את אותן המשקפיים המתאימות שאותן רכשתי ושילמתי בעבורן.
ברצוני לציין שניסיתי לדבר עם שירות לקוחות ללא הועיל מרחו אותי ודחו אותי כל פעם סיבה אחרת
לבסוף מציעים לקשור אותי לסניף ע"י רכישות נוספות בתוספת כספית לאחר שבכלל לא סופק לי המוצר שלי שאותו רכשתי ועליו שילמתי ממיטב כספי
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה