פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדשות לא מתאימות לפי מירשם שגוי - מסרבים לתת החזר כספי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול 93, תל אביב כתובת:
אבן גבירול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום.

ברצוני להתלונן על כך ששילמתי לאופטיקה הלפרין על שירות רפואי לא מקצועי ומוצר שאיני יכולה להשתמש בו, ואינם מוכנים לתת ליהחזר כספי:

הגעתי לבידקת מירשם שיגרתית בסניף אבן גבירול, קיבלתי מירשם (מצ"ב), ועל פיו עשו אופטיקה הלפרין עדשות, ורשת אחרת משקפיים.
לאחר שקיבלתי את העדשות והמשקפיים התברר לי כי הראיה בהם אינה חדה.

חזרתי לסניף. עובדת אחרת בדקה שוב את העיניים, אמרה לי שהעובדת הקודמת היתה זמנית בסניף ולא היתה מקצועית, וקיבלה בבדיקה השניה תוצאות מירשם ש ו נ ו ת(מצ"ב). בנוסף שלחה אותי לבדיקת רופא עיניים.
היא הבטיחה כי אם יתקבל מרשם שונה אקבל החזר כספי על העדשות והמשקפיים.

לאחר שהלכתי לבדיקה שלישית אצל רופא עיניים מומחה, התקבלו תוצאות נוספות ש ו נ ו ת משני המרשמים של אופטיקה הלפרין, ואלו התוצאות המדוייקות (מצ"ב).

חזרתי לסניף אבן גבירול וביקשתי להחזיר את העדשות ולקבל החזר כספי, הן על העדשות שנעשו עפ"י המרשם הראשון השגוי, והן על המשקפיים שנעשו עפ"י אותו מרשם ע"י אחרים,
אך אופטיקה הלפרין מ ס ר ב י ם.

כעת אני תקועה עם עדשות ומשקפיים שאין בהם שימוש.
אני דורשת לקבל את כספי חזרה: 830 ש"ח על העדשות (מצ"ב קבלה), ו-500 ש"ח על תיקון המשקפיים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה