פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישה באופטיקה הלפרין נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ביג באר שבע כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש בתאריך 27/12/2012
ביצעתי הזמנה של משקפיים חדשות באופטיקה הלפרין בסניף ביג באר שבע
הובטח לי כי אקבל את המשקפיים תוך 14 ימים היות ויש לי מספר מאוד גבוה .
הלכתי לסניף מספר פעמים על מנת לבדוק מה קורה אם ההזמנה שלי כי עברו 14 יום .לא נתנו לי תשובה ודחו אותי כל פעם בטענה שזה יתעכב שהמנהלת לא נמצאת וחוץ ממנה אף אחד לא יכול לדעת סטטוס הזמנה.
הודעתי להם שאני לא מעונינת בעיסקה ואני רוצה לבטל המנהלת הפנתה אותי לשירות לקוחות בטענה שאין לה מה לעשות .
וחוץ מלהתנצל אין לה מה לעשות
כעבור חודש מיום ההזמנה התקשרו אליי להגיע לקבל את השקפיים ציינתי בפניה שאני לא מעוננית וכל רצוני זה לבטל עיסקה היא אמרה שלא ניתן לעשות כלום ורק לפנות למנהל איזור האיזור.
אותו מנהל דיבר אליי בזלזול ובחוסר רצון לעזור הסברתי לו שהשתלשלות האירועים הייתה מזעזעת ואני לא מעונינת לרכוש מחברה שלא מכבדת את תנאי הרכישה .
המנהל איזור אמר לי שהוא ייתן לי פיצוי ציינתי כי אני לא מעונינת לקבל פיצוי אלא רק רוצה לבטל את העיסקה כי למעלה מחודש אני מחכה.
לא קיבלתי שום מענה ואותו מנהל אמר לי תתמודדי אני לא מעוניין לבטל לך .
אשמח לעזרתכם
ביטול עיסקה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה