פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת החזר נושא התלונה:
חבר רותם שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך ה- 16.09.12 הגעתי לסניף וביקשתי לרכוש עדשות מסוג air optix, לאחר שהתברר לי כי לא ניתן לרכוש יותר עדשות מסוג זה כיוון שאופטיקה הלפרין כבר לא נמצאים בהסדר איתם, הומלץ לי ע"י מנהלת הסניף בשם בורן לרכוש עדשות מגע מסוג בוש אנד לומב, הבהרתי לה כי לא כל סוג עדשות מתאים עבורי כיוון שיש לי מגבלות ראייה לא פשוטות. הנ"ל הזמינה עבורי סוג עדשות לניסיון+עסקה חצי שנתית וציינה מפורשות כי במידה ולא יתאימו לי העדשות שנתנה לי לניסיון אוכל להחזיר את כל שאר העדשות ולקבל החזר כספי עבורם.
בתאריך ה- 25.9.12 קיבלתי את העדשות+זוג עדשות לניסיון. הרכבתי אותם ומייד התחילה צריבה נוראית בעיניים, דמע וגרד נוראי - התברר שיש לי תגובה אלרגית חריפה. מיד בצאת החג, בתאריך ה- 27.9.12 יצרתי קשר עם האופטיקה וסיפרתי להם את שקרה והם אמרו "אין בעיה, תגיעי ונסדר את הכול". האמנתי לה כיוון שאני ומשפחתי לקוחות קבועים של אותו סניף.
דרך אגב, על פי חוק הנכם מחוייבים לבטל את העסקה ולהחזיר את כספי באופן מיידי.
לאחר שדיברתי עם בורן, מנהלת החנות - היא אמרה שתעביר פנייה להנהלת אופטיקה הלפרין בבקשה להחזר בסך 560 ש"ח ו.. עד היום כלום לא קרה.
פניתי דרך האתר "תלונה" ובתחילת דצמבר הובטח לי החזר שלא הגיע אליי.
כיום, לאחר חצי שנה של טרטור, התקשרויות בלתי פוסקות לסניף ולשירות לקוחות בבקשה לקבלת ההחזר שמגיע לי ושמיעת כל התירוצים בעולם מדוע עדיין לא הגיע הצ'ק - ממש נמאס לי.
מדובר בעוגמת נפש גדולה!!! אני ובני משפחתי כבר לא נהיה לקוחות של אופטיקה הלפרין ולכל מי שרק אוכל להמליץ לא להתקרב לרשת הזו - אמליץ זאת בחום!
לידיעתכם, פניתי גם למועצה לצרכנות והנני מתכוונת לפנות לגורם משפטי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי 560 שח + פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה