פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדשות מגע נושא התלונה:
דניאל דיקלה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הי רכשתי בכרטיס אשראי דרך האתר BUY2 עדשות מסוג לא נכון במשך שבוע אני מנסה ליצור קשר עם שירות לקוחות ( ניתן רק דרך מייל) אך ללא הצלחה !!! הטלפון שלהם מפנה למייל . אני רוצה להחליף את המוצר (בתוספת התשלום הנדרש) בטרם הגעתי לסניף האופטיקה לאספקת המוצר. מה ניתן לעשות ?
כספי סוג הנזק :
יצירת קשר להחלפת המוצר בטרם אספקתו פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה