|
|
|
|
|
|
עדשות מגע |
נושא התלונה: |
דניאל דיקלה |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הי רכשתי בכרטיס אשראי דרך האתר BUY2 עדשות מסוג לא נכון במשך שבוע אני מנסה ליצור קשר עם שירות לקוחות ( ניתן רק דרך מייל) אך ללא הצלחה !!! הטלפון שלהם מפנה למייל . אני רוצה להחליף את המוצר (בתוספת התשלום הנדרש) בטרם הגעתי לסניף האופטיקה לאספקת המוצר. מה ניתן לעשות ?
|
כספי |
סוג הנזק : |
יצירת קשר להחלפת המוצר בטרם אספקתו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקה הלפרין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|