פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות בעייתי מאד נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו הזמנו בהלפרין ראש פינה, 3 זוגות משקפיים, שניים מהם מולטי פוקל. ההזמנה היתה בזמן מבצע של 67% הנחה. אני רציתי עדשות מסוג "צייז" אמרו לי שאין בעיה. לאחר כשבועיים התקשרתי לבדוק מה קורה עם הזוג הרגיל, אמרו שיש בעיה יהיו איתי בקשרף כעבור שבוע התקשרתי שוב, אמרו שהגיע הזוג של בעלי, עם עדשות מתקהות, שאלו עדשות שבקשתי עבורי. אמרו שיחליפו, אח"כ הגיע הזוג של בעלי עם המסגרת של הבן שלי, כשהיגיע המשקפיים של הבן הגיעו עם המסגרת של בעלי, וככה כל פעם אני מתקשרת ואז צריכים לבוא, את כל המשקפיים לקח קרוב לחמישה חודשים עד שקבלנו, אני כבר הייתי מאד כעוסה, כשקבלתי את המשקפיים שלי לא היה לי נוח איתם, ואמרתי שלא נראה לי כי אלו עשות של "צייז" מנהל הסניף אמר נכון, לא הבטחנו לך "צייז" המשקפיים לא היו טובים לי, הוא אמר שיפצו אותי המה שאני רוצה, בקשתי משקפיים נוספים, אמר שצריך לקבל אישור, כל זה שוב, בלך תבוא, איזה 10 פעמים היינו צריכים להגיע לסניף. פניתי לשירות לקוחות, גם לאה מהשירות אמרה שלא מגיע לי הפיצוי, דברה אלי מאד לא יפה, והיות ואני אמרתי כי מגיעה לי מסגרת ולא אמרתי משקפיים, בסופו של דבר נתנה של זוג משקפיים רגיל, לא מולטי, בהם אני משתמשת כיום היות וזוג המולטי לא תקין. הם נתנו לי 500 שקל לקניה חוזרת למשך שנתתים בלבד, עד עתה לא הצלחתי לנצל אותם, ובגלל שגם מאד כעסתי אין לי עם מי לדבר בהלפרין, שלא לומר שעוגמת הנפש ואיכות המוצר היו כ"כ לקויים שאין לי רצון לחזור אליהם. חשוב לי לציין כי שמעתי מכמה חברים כי הם עברו חוויה דומה למה שאנחנו עברנו. בקיצור הלפרין עובדים גרוע מכל הבחינות ואין מי שיספר את האמת. אני מרגישה כי זרקתי 2,000 שקל לפחות .
נראה לי שמגיע לי פיצוי כספי נוסף, אבל יותר מכך, חשוב לי להביא לידיעת הציבור את הבעייתיות שבתיפקוד של הרשת הזו. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה