פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדשות מגע יומיות focus dailies נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ביאליק רמת גן כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי בבוקר ,ניגשתי לאופטיקה הלפרין,באופן קבוע אני רוכשת משם עדשות יומיות,ביקשתי 2 חבילות מינוס 4.5 .המוכרת נגשה לבדוק ואמרה לי
שאלו 2 החבילות האחרונות,פתאום קפץ המוכר ואמר לא את לא יכולה למכור,זה לא למכירה.
ששאלתי מדוע הרי יש 2 טען בקשיחות גברתי זה לא למכירה בלי הסבר.
אמרתי למוכרת שאין לי מה לומר מרוב שאני המומה מהמענה הזה ויצאתי
כעוסה ,חנות שאני לקוחה קבועה איזה יחס -מה זה?
אני באה במיוחד באופן קבוע,המינימום זה יחס-שירות,לחזר אחרי הלקוח וודאי שלא לתת ללקוח לשוטט ולחפש שיש לך.
טרטור סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה