|
|
|
|
|
|
א קבלת משקפים שתמורתם שולמה במלואה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דיזנגוף סנטר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
ב19 מרץ 2013 רכשתי עדשות ומשקפי מולטיפוקאל באופטיקה הלפרין באבן גבירול. כיון שלא הייתי מרוצה ממקצועיות הבדיקה ,אמר לי שלומי המנהל האזורי שאוכל לעשות בדיקה נוספת בדיזנגוף סנטר,בסניף של הלפרין. כך עשיתי ב4 אפריל 2013.
נאמר לי מפורשות שעלי להמתין 3 שבועות. כאשר זמן זה עבר, פניתי לחנות בסנטר ומאז ועד עכשיו כולם מתחמקים. התשובות שאני מקבלת הן:נ חזור אליך עוד שעה עוד יום וכו. כלום לא קרה. אין משקפים. פניתי אין ספור פעמים לשלומי המנהל האזורי ,והסיפור חוזר על עצמו. הבטחות ומשקפים אין. עבר חודש וחצי. מבקשת את עזרתכם לעצור את הורדת התשלומים לאלתר ולבדוק היכן המשקפים.
תודה
בינתיים ירדו מספר תשלומים כשהעלות הכוללת היא קרוב ל4000 ₪.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקה הלפרין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|