פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת תשלום בגין מוצר פגום נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חיפה כתובת:
צומת קרית אתא ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי משקפיים שהגיעו לאחר שבועיים אך אינם במספר ראייתי פניתי לשירות ולפניות ציבור ניתקו לי בפנים למרות שהסברתי כי המוצר איננו ברשותי ודרשתי את כספי אך ללא כול מענה פשוט בושה ובזיון ממש גנבה וחוסר שירותיות אני דורשת את כספי בחזרה אפנה לכול גורם תיקשורתי השירות שלכם מתחת לכול ביקורת העיקר של נציגה בשם הדר שניתקה לי בפנים ואמרה לי כי כספי לא יוחז וכי היא המנהלת ואין לאן לפנות
כספי סוג הנזק :
תחזירו לי את כספי בחזרה המשקפיים אינם ברשותי אלה בסניף שלכם עם מידה לא שלי המתנתי מעל שבועיים פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה