פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: טיפול לקוי בפניה של לקוחה נושא התלונה:
יאשייב מרגריטה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול 20 כתובת:
תיאור הבעיה:

בתאריך 15.11.2012 קניתי ברשת הלפרין סניף אבן גבירול משקפי ראיה במחיר של 4249 ש"ח,
קיבלתי חשבונית מצ"ב. שילמתי את המחיר הגבוה כי נאמר לי בפירוש שהעדשות הינם מתקדמות ואיכותיות ומוגנות מפני שריטות. כמו כן, אמרו לי שיש לשמור על חשבונית כדי לממש אחריות בעת הצורך. בעת קניה שאלתי את המוכרת לגבי היקפה של אחריות וקיבלתי תשובה שאחד מהמרכיבים של המחיר הגבוה היא האחריות הכוללת והמקיפה ביותר שיכולה להיות. לכן, שמרתי את החשבונית והייתי שקטה ובטוחה שבמידה ותתעורר בעיה לא תהיה שום מניעה לקבל תמיכה מחברתכם.
כיום לאחר פחות משנה העדשה הימנית נשרטה באמצע. ניגשתי עם החשבונית לסניף בו קניתי
את המשקפיים כדי לממש את האחריות. לא ציפיתי לחלום הבלהות שמצפה לי. המוכרת סירבה לקבל את המשקפיים לתיקון ולא סיפקה שום הסבר, אלא טענה שעלי לקנות עדשות חדשות. המוכרת לא ניסתה לתחקר אותי אודות נסיבות המקרה, לא סיפקה הסברים של מה כוללת האחריות, לא איפשרה לי לדבר עם המנהלת והתנהגה בגסות ובזלזול באופן כללי.
מבוזה ומושפלת ניסיתי למצוא בעצמי פתרון לבעיה. לא הגיוני שלאחר חצי שנה בלבד העדשה במחיר כל כך גבוה שנקנתה ברשת מכובדת לכאורה תישרט ותצא מכלל שימוש, הנזק הכספי הבריאותי, שכן בינתיים אני ממשיכה ללכת כל יום עם עדשה שרוטה, גדולים מאוד.
אינני מוכנה לשלם שוב פעם מחיר גבוה לחברתכם על מנת להמשיך לחיות חיים נורמליים. אני מבקשת לערוך בדחיפות בדיקה מקיפה של תלונותי לקבל תשובות ופתרון לבעיה שלי.
בינתיים אני הולכת עם עדשה לא תקינה אשר גורמת נזק לעיניים וכל דקה מיותרת... אני מבקשת שתתייחסו אלי באופן הוגן ותפגינו רגישות ודאגה כלפי לקוחה שלכם מזה שנים.

כספי סוג הנזק :
טיפול בעדשה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה