פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסגרת פגומה נושא התלונה:
שובל ליטל שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
אהרונוביץ 10 , בני ברק כתובת:
זכרון יעקב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך ה22.5.13 רכשתי משקפי הראיה בסניף זכרון יעקב,
להפתעתי הרבה לאחר חודשיים בלבד, אחד האפונים פשוט נשר!!
הגעתי לסניף כדי לבדוק מה ניתן לעשות, הנציגה הנחמדה הזמינה עבורי דגם חלופי...
בבואי לאסוף את המשקפים נאמר לי כי עליי לשלם עבורם 120 ש"ח!! כי מדובר בשבר....
הראתי לה שגם האפון השני עומד לנשור מאחר ואינו מחוזק טוב למסגרת העדינה, היא הסבירה כי אין באפשרותה לעזור מאחר ואלו הנהלים...., עזבתי את החנות עם משקפיי השבורים
ברצוני לציין ,שהייתי משלמת סכום סמלי עבור תיקון למרות שלדעתי איני צריכה לשלם עבור מוצר פגום
צבע המסגרת מטשטש את חיבור האפונים למסגרת ונראה כי הוא פשוט מתפורר.
חזרתי למשקפיים הישנים אותם רכשתי מהמתחרים לפני כשנתיים
לא היתה לי בעיה אחת , לא עם המסגרת העדינה ולא עם האפונים,
חזרו אליי משרות הלקוחות ...ואמרו לי ש"יבואו" לקראתי ואשלם "רק" 80
ש"ח....
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מסגרת ללא חיוב פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה