פרטי התלונה

תלונות שאוב לורנץ

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמני אספקה - תנור שנרכש ברכישה קבוצתית באינטרנטb נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המשביר 20 א.ת. חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר סקר שווקים באינטרנט, רכשתי תנור Susler דגם 680TS. הרכישה נעשתה דרך אתר GetIt, מס' הזמנה 134961.
הבחירה ברכישה מחנות זו התבססה בין היתר על ההתחייבות לזמן אספקה של עד 14 ימי עבודה.
לקראת תום 14 ימי עבודה, לאחר שלא שמענו מהחברה, פניתי אליהם טלפונית, וענתה לי נציגה כי התנור לא ברשותם, ואולי יגיע במהלך השבוע הבא, כלומר באיחור של כשבוע, וגם זה לא בטוח. לא הוצע שום פתרון, התנצלות, או הכרה בכך שזוהי הפרת התנאים. לאחר שהתלוננתי, נאמר לי שנציג מכירות בשם גיל יחזור אלי.
היות והוא לא חזר, התקשרתי אליו למחרת, והוא הבטיח שאין בעיה, והתנור יהיה אצלי במועד שהובטח. לבקשתי שירשום את הפרטים שלי כדי לוודא שאכן כך קורה, אמר לי בביטול שיש להם מערכת ממוחשבת שדואגת להכל ולא ייתכן שהם יאחרו.
כיום אנחנו כבר אחרי מועד האספקה, לא שמעתי מהם והתנור לא פה.
כמשפחה עם שלושה ילדים קטנים, כל יום שבו התנור לא כאן, מחייב אותנו לרכוש אוכל מוכן בכסף רב.
החברה הציעה למכירה מוצר שאינו ברשותה, גרמה לנו לבחור בה על פני חנויות אחרות שמוכרות את אותו התנור במחיר זהה, וכעת אינה עומדת בהתחייבות. זוהי נוכלות מהסוג הגלוי ביותר.
כספי סוג הנזק :
אספקה מיידית, פיצוי כספי על כל יום של איחור, ביטול פתרון נדרש :

שאוב לורנץ שירות לקוחות

, תגובה:
גילי - מנהל מחלקת אינט שם ותפקיד:
הלקוח אכן רכש מוצר באמצעות אחד האתרים איתם אנו עובדים. לדאבוני ולרעת החברה, משלוח גדול מאוד של מוצרים התעכב שלא באחריותנו ולצערי מספר לא מבוטל של לקוחות לא קיבלו את המוצרים שרכשו בזמן. אכן, באתרי האינטרנט מפורסם זמן אספקה של 14 ימי עסקים אך בכל יום שעובר נמסרים לנו נתונים שגויים מרשות הנמלים.
בעת כתיבת שורות אלו מפרקים בנמל את המכולות שלנו והשבוע יוצאים כל המוצרים המעוכבים לאספקה בכל רחבי הארץ.
רובם המוחלט של הלקוחות הבינו את מצבינו לגבי אותם מוצרים ואף הסכימו להמתין למועד האספקה החדש.
בשיחה עם הלקוח הנ"ל הוסברו כל הנזכר לעיל והוצעו ללקוח מספר פתרונות: החלפת מוצר, המתנה לזמן האספקה החדש ואף ביטול ההזמנה בזיכוי מלא של הלקוח.
הלקוח הסכים להמתין והסביר כי הוא מאוד מעוניין במוצר שרכש והסכים עקרונית להמתין למוצר למרות העיכוב.
צר לי להבין שהלקוח פנה לצדדים אחרים כדי "להתריע" על בעיה שלא קיימת אצלינו.
תגובה:
המוצר יישלח בהקדם האפשרי.
במידה והלקוח יעמוד על כך יוצע לו מוצר נוסף כפיצוי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה