אי עמידה בזמני אספקה - תנור שנרכש ברכישה קבוצתית באינטרנטb |
נושא התלונה: |
יום חמישי 26 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
המשביר 20 א.ת. חולון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לאחר סקר שווקים באינטרנט, רכשתי תנור Susler דגם 680TS. הרכישה נעשתה דרך אתר GetIt, מס' הזמנה 134961.
הבחירה ברכישה מחנות זו התבססה בין היתר על ההתחייבות לזמן אספקה של עד 14 ימי עבודה.
לקראת תום 14 ימי עבודה, לאחר שלא שמענו מהחברה, פניתי אליהם טלפונית, וענתה לי נציגה כי התנור לא ברשותם, ואולי יגיע במהלך השבוע הבא, כלומר באיחור של כשבוע, וגם זה לא בטוח. לא הוצע שום פתרון, התנצלות, או הכרה בכך שזוהי הפרת התנאים. לאחר שהתלוננתי, נאמר לי שנציג מכירות בשם גיל יחזור אלי.
היות והוא לא חזר, התקשרתי אליו למחרת, והוא הבטיח שאין בעיה, והתנור יהיה אצלי במועד שהובטח. לבקשתי שירשום את הפרטים שלי כדי לוודא שאכן כך קורה, אמר לי בביטול שיש להם מערכת ממוחשבת שדואגת להכל ולא ייתכן שהם יאחרו.
כיום אנחנו כבר אחרי מועד האספקה, לא שמעתי מהם והתנור לא פה.
כמשפחה עם שלושה ילדים קטנים, כל יום שבו התנור לא כאן, מחייב אותנו לרכוש אוכל מוכן בכסף רב.
החברה הציעה למכירה מוצר שאינו ברשותה, גרמה לנו לבחור בה על פני חנויות אחרות שמוכרות את אותו התנור במחיר זהה, וכעת אינה עומדת בהתחייבות. זוהי נוכלות מהסוג הגלוי ביותר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
אספקה מיידית, פיצוי כספי על כל יום של איחור, ביטול |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|