פרטי התלונה

תלונות שאוב לורנץ

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור פגום!!! נושא התלונה:
בנעטיה אסף שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לאחר תלונתי מתאריך 29 בנובמבר, חזר אלי נציג שאוב לורנץ בטענה שכך אמור להיות התנור ושאם ישנו חלק משופשף הוא מוכן להחליף, דרשתי תנור חדש וזה אמר שאינו יכול להבטיח שהתנור ה"חדש" שיגיע יהיה במצב טוב יותר מזה שהגיע, משמע שיש סיכוי שתנור חדש מגיע במצב רע יותר מתנור פגום שהגיע אלי...
הובטח שתוחלף לי פלטה קדמית וכמו כן גם הגזיות.
עד היום לא נוצר עימי שוב קשר ואחת הגזיות עדיין לא עובדת כפי שהייתה בהתחלה.

מבקש לקחת את התנור ממני!!!
לא רוצה קשר עם שאוב לורנץ יותר.

מצ"ב העתק ממכתבי בחודש שעבר.

לאחר שחשבתי שהסאגה שסיפור הזה נגמרה, התווכח לי שלא, עוד דרך ארוכה עלי לעבור בכדי להיות מרוצה הן מהשירות והן מהמוצר הקלוקל שקיבלתי.

אתחיל בהשתלשלות העניינים ברשותכם:

לאחר שההזמנה התבצעה נוצר עימי קשר מחברת "שאוב לורנץ" ונקבע איתי היום בו ישלח המוצר, באותו יום כמובן לקחתי חופש מהעבודה והמתנתי בסבלנות לשליח שכמובן איחר, בהגיעו לביתי ומסירת התנור שמחתי כל כך, אך כשעזב והחלתי בתהליך פתיחת התנור עצבו פניי, בתנור התגלתה מכה עזה בפלטה העליונה, מיידית התקשרתי לחברת "שאוב לורנץ" ולשליח והם לקחו את התנור בחזרה.

חיכיתי לשבוע לאחר מכן בו הבטיחו לספק לי תנור חדש ולא סוג ב', המוביל תיאם איתי ליום חמישי באותו שבוע כאשר ביום חמישי אחרי ששוב לקחתי חופש מהעבודה וחיכיתי למוצר, המוביל "שכח" את התנור שלי, ולא הוביל אותו, לאחר כעסים רבים על המוביל שכן הבטיח ו"שכח" שזהו מעשה חסר אחריות בעליל ובאשמתו הפסדתי עוד יום עבודה, המוביל הבטיח שישתדל לספק את המוצר ביום שישי, אם כי הסברתי למוביל (אופיר) ששוב לא אוכל לבשל לשבת ושוב אצטרך לקנות אוכל בחוץ.

ביום שישי אתם יכולים לנחש לבד, לא תנור ולא טלפון מתנצל מהמוביל.

בתחילת שבוע (שני) התנור הגיע שוב, הפעם החלטתי לפתוח על-יד המוביל את התנור, תגובתו של המוביל הייתה: "אני במקומך לא מקבל את התנור במצב הזה", התנור כולו היה משופשף וחלוד כאילו ישב שנה שלמה בשמש או כאילו עברה עליו מלחמת עולם. כמובן שהחזרתי את התנור.

לאחר כעסים רבים אל מול איש השירות ופניות הציבור של "שאוב לורנץ" (אבי) הוא הבטיח שעד סופ"ש יספקו לי תנור, התנור הגיע ביום חמישי, על פניו נראה טוב יותר מהשניים הקודמים, אך כשפתחתי אותו לעומק יותר גיליתי שגם לו, לא חסרים קילופי צבע ושברי חלודה למיניהם.

מבקש את התערבותכם המיידית בנושא.

אני דורש שיקחו את התנור הזה בחזרה, מבקש לקבל דגם טוב יותר עם התקנה ופיצוי נוסף על-פי בחירתכם וראות עיניכם כאות יפה על התלאות שעברתי עמכם.
אתם הורסים את שמכם הטוב כאשר אתם ממררים את חיי לקוחותיכם.
כספי סוג הנזק :
החזרת מוצר פתרון נדרש :

שאוב לורנץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה