פרטי התלונה

תלונות שאוב לורנץ

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוברת הפעלה + תעודת אחריות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי תנור של חברת שאוב לורנץ מדגם I931B דרך אתר olsale.co.il במכירה פומבית.התנור סופק ללא אחריות ועם חוברת הפעלה בגרמנית בלבד. התנור סופק בזמן וטכנאי מטעם חברת שאוב לורנץ הגיע להתקין אותו, הטכנאי אמר שתוך כמה ימים תישלח תעודת אחריות + חוברת הפעלה בעברית. לאחר כ 4 ימים יצרתי קשר עם החברה בטלפון 03-5599775, לא היה מענה והשארתי הודעה שישלחו את תעודת האחריות, שלחתי גם מייל, לא היתה תשובה מאף אחד. שוב יצרתי קשר עם החברה ושוחחתי עם בחורה בשם שרי שאמרה שתעביר את הבקשה לאבי המנהל שירות. אבי ושרי לא חזרו אלי וכמובן שלא נשלחה החוברת ולא האחריות. מאז יצרתי קשר כ 5 פעמים עם שרי וכל פעם אמרה שהיא תעביר את הבקשה לאבי ואפלו נתנה לי את הטלפון הנייד שלו :
,054-4860219 הוא לא עונה בנייד ולא חוזר להודעות. היום שוב דיברתי עם שרי ובמקרה המנהל של החברה היה לידה, ביקשתי שתעביר לי אותו והיא אמרה שהוא לא מעוניין לדבר איתי ורק אמרה שתטפל בבעיה ושוב נתנה לי את הטלפון של אבי, ציינתי בפניה שניסתה את זה בעבר ואף אחד לא חזר אלי וכאשר בישקתי שוב לדבר עם המנהל ולא הרפתי ניתקה לי את הטלפון.
חוברת הפעלה בעברית + תעודת אחריות פתרון נדרש :

שאוב לורנץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה