קבלת מוצר לא תקין בלי תעודת אחריות |
נושא התלונה: |
יום שני 02 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
המשביר 20 חולון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשנו מהחברה תנור משולב שהגיע ללא תעודת אחריות, ובמשך כשבועיים היו אצלנו טכנאים כבר 3 פעמים, כל פעם לבעיה מהותית אחרת. לאחר פניות חוזרות ונישנות מצידנו לחברה, וטלפונים אינסופיים , חזרו אלינו אך התנערו מהאחריות לספק מוצר חדש עובד, הציעו רק לבוא ולתקן שוב, מה שלחלוטין לא מתקבל על הדעת. באופן כללי היחס בחברה מזלזל או יש לומר- מתעלם. כרגע התנור לא עובד ותעודת האחריות לא הגיעה( למרות שהבטיחו לשלוח לפני שבועיים).
|
ו |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר או החזרת הכסף+פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|