פרטי התלונה

תלונות שאוב לורנץ

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר לא תקין בלי תעודת אחריות נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המשביר 20 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשנו מהחברה תנור משולב שהגיע ללא תעודת אחריות, ובמשך כשבועיים היו אצלנו טכנאים כבר 3 פעמים, כל פעם לבעיה מהותית אחרת. לאחר פניות חוזרות ונישנות מצידנו לחברה, וטלפונים אינסופיים , חזרו אלינו אך התנערו מהאחריות לספק מוצר חדש עובד, הציעו רק לבוא ולתקן שוב, מה שלחלוטין לא מתקבל על הדעת. באופן כללי היחס בחברה מזלזל או יש לומר- מתעלם. כרגע התנור לא עובד ותעודת האחריות לא הגיעה( למרות שהבטיחו לשלוח לפני שבועיים).
ו סוג הנזק :
החלפת המוצר או החזרת הכסף+פיצוי פתרון נדרש :

שאוב לורנץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה