התנערות החברה ממוצר ששיוקה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מכונת כביסה מדגם קלוריק 500 שווק ע"י חברת שאוב לונץ .
המכונה נרכשה לפני כ 4 שנים , במטרה להחליף מכונת כביסה שעשה בעיות.
בסופו של דבר אותה מכונת כביסה פעלה בצורה תקינה כך שעד עכשיו המכונה שנרכשה ע"י שאוב לורנץ נשמרה באריזתה המקורית , סגורה וחתומה .
כעת כשיש צורץ במכונה התקשרתי לחברה , שהפנתה אותי לחברה קבלנית ששולחת עבורם טכנאים .
התקשרתי לחברה הקבלנית , חברת "מן-דיפנס" , הם לא הכירו את הדגם , בהתחלה הם טענו שהם לא מספקים שירות כלל למכונות כביסה של שאוב לורנץ אלא רק לתנורים שלהם .
בסופו של דבר הם כן מטפלים גם במכונות כביסה .
הם הסבירו שאפשר להזמין טכנאי שלהם בעלות של 150 ש"ח , כדי להתקין את המכונה התקנה ראשונית , אך ניתן גם ע"י טכנאי פרטי , היות שהמכונה כבר לא באחריות .
ביררתי גם מול המשרדים הראשיים של שאוב לורנץ לגבי זה , והם אישרו שאכן כך .
הזמנתי טכנאי פרטי בעלות הרבה יותר זולה . ( כל העניין היה רק לשחרר 4 ברגים שהחזיקו את התוף במהלך ההובלה , ולייצב את המכונה ) .
2 הבעיות שנותרו :
1. חוברת ההפעלה של המכונה לא ברורה מספיק מבחינת התכניות . כלומר , אפשר להבין איזו תכנית להשתמש , אבל צריך הסבר כדי להבין הבדל בין 2 תכניות כמעט זהות .
2. בעייה בטיחותית : שקע החשמל של המכונה הגיע ללא מתאם הארכה . כלומר השקע נכנס לחשמל , אבל כנראה שהמתאם היה אמור להגיע עם טכנאי שלהם .
ביקשתי שישלחו לי בדואר את המתאם .
דיבר איתי נציג שלהם בשם יום טוב , שהתנער לגמרי מהמכונה , עניין אותו רק שאזמין טכנאי בתשלום בשביל המתאם והסבר שניתן לתת בטלפון לגבי תפעול המכונה .
כשביקשתי לדבר עם מנהל הוא ניתק לי את הטלפון בפרצוף .
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|