פרטי התלונה

תלונות שאוב לורנץ

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות החברה ממוצר ששיוקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכונת כביסה מדגם קלוריק 500 שווק ע"י חברת שאוב לונץ .
המכונה נרכשה לפני כ 4 שנים , במטרה להחליף מכונת כביסה שעשה בעיות.
בסופו של דבר אותה מכונת כביסה פעלה בצורה תקינה כך שעד עכשיו המכונה שנרכשה ע"י שאוב לורנץ נשמרה באריזתה המקורית , סגורה וחתומה .

כעת כשיש צורץ במכונה התקשרתי לחברה , שהפנתה אותי לחברה קבלנית ששולחת עבורם טכנאים .

התקשרתי לחברה הקבלנית , חברת "מן-דיפנס" , הם לא הכירו את הדגם , בהתחלה הם טענו שהם לא מספקים שירות כלל למכונות כביסה של שאוב לורנץ אלא רק לתנורים שלהם .

בסופו של דבר הם כן מטפלים גם במכונות כביסה .
הם הסבירו שאפשר להזמין טכנאי שלהם בעלות של 150 ש"ח , כדי להתקין את המכונה התקנה ראשונית , אך ניתן גם ע"י טכנאי פרטי , היות שהמכונה כבר לא באחריות .

ביררתי גם מול המשרדים הראשיים של שאוב לורנץ לגבי זה , והם אישרו שאכן כך .

הזמנתי טכנאי פרטי בעלות הרבה יותר זולה . ( כל העניין היה רק לשחרר 4 ברגים שהחזיקו את התוף במהלך ההובלה , ולייצב את המכונה ) .

2 הבעיות שנותרו :
1. חוברת ההפעלה של המכונה לא ברורה מספיק מבחינת התכניות . כלומר , אפשר להבין איזו תכנית להשתמש , אבל צריך הסבר כדי להבין הבדל בין 2 תכניות כמעט זהות .
2. בעייה בטיחותית : שקע החשמל של המכונה הגיע ללא מתאם הארכה . כלומר השקע נכנס לחשמל , אבל כנראה שהמתאם היה אמור להגיע עם טכנאי שלהם .
ביקשתי שישלחו לי בדואר את המתאם .
דיבר איתי נציג שלהם בשם יום טוב , שהתנער לגמרי מהמכונה , עניין אותו רק שאזמין טכנאי בתשלום בשביל המתאם והסבר שניתן לתת בטלפון לגבי תפעול המכונה .
כשביקשתי לדבר עם מנהל הוא ניתק לי את הטלפון בפרצוף .
כספי סוג הנזק :

שאוב לורנץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה