פרטי התלונה

תלונות מכללת נס טכנולוגיות

תלונות עוד במכללות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס האשראי שלי על קורס ללא תמורה נושא התלונה:
עשור לירון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏24 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קרית עתידים קמפוס תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי לירון עשור והייתי רוצה לשתף אותכם בחוצפה, גזל ואי מקצועיות של מכללת נס טכנולוגיות.
בחודש מרץ 2010 יצרתי קשר עם נציג של חברת נס טכנולוגיות, עוז הראל, בבקשה להתאים לי קורס במערכת המידע SAP.
ברצוני לציין שאמרתי לעוז הראל מראש שאני בעלת תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ואני מעוניינת בקורס שיוסיף לי ערך מוסף, והייתי אז בהריון בחודש תשיעי והתעניינתי בקורס שיערך בחופשת הלידה (שהייתה מ- 08.04.10 עד 31.08.10).
עוז אמר שאין שום בעיה ויש לו קורס בדיוק בשבילי "מטמיעי מערכות מידע SAP" שאמור להתחיל ב 11.05.10 למשך חמישה חודשים, הסכמתי.
לאחר שתי דחיות של מועד הקורס שנרשמתי אליו, הקורס נפתח ב- 24.06.10 (חודש וחצי מאוחר יותר), עוד בשיעור הראשון, בהפסקה הראשונה, הבנתי שרימו אותי, הקורס שעוז הראל שיבץ אותי אליו לא מוסיף לי שום ערך מוסף, הרי בתור מהנדסת זה משהו שלומדים במסגרת התואר.
התקשרתי לעוז הראל עוד באותו היום בהפסקה ואמר שאני יכולה לעבור לקורס אחר שאני מעוניינת ללמוד אותו.
התעניינתי, חיפשתי אך שום קורס שהתעניינתי לא התאים מבחינת זמנים, יש לציין שאורכם של הקורסים הוא מינימום 5 חודשים ויותר ואני לא יכולה לאחר חזרה לעבודה מחופשת לידה לצאת פעמיים בשבוע מוקדם מהרגיל (זה לא היה בתכנון מלכתחילה).
לאחר שהבנתי שאין שום קורס בעתיד הקרוב במכללת נס שמתאים לי, התקשרתי לעוז הראל וביקשתי את כספי בחזרה (שיבטלו את חיוב האשראי).
בקשתי הועברה לבקשת חריגים ונדחתה.
כיום אני משלמת מעל 1000 שקלים לחודש, נכון לעכשיו ירדו לי שלושה תשלומים מתוך עשרה, ותמורה.... מעולם לא קיבלתי בעבור הכסף הזה.
ניסיתי להשיג את מנהל המכללה שהיה חתום על טופס דחיית בקשתי, אך ללא הצלחה.
ועוגמת נפש סוג הנזק :

מכללת נס טכנולוגיות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה