פרטי התלונה

תלונות קחל ישראל בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה צרכנית, מוצרים פגומים, אי עמידה בזמני אספקה, שירות לקוחות מזעזע, זלזול מתמשך בלקוח< נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב המסגר 20, אזה"ת קרית ביאליק ת.ד 1458 מיקוד 2751344 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ברצוני להגיש תלונה על חנות אשר איננה מוכנה לספק לי מוצר אותו רכשתי בחנות עצמה.
פרטי החנות הם:
K.H.L מקבוצת קחל ישראל בע"מ, המכונה קחל רהיטים, המכונה khl רהיטים, ח.פ 51176022-5. רחוב המסגר 20, אזה"ת קרית ביאליק ת.ד 1458 מיקוד 2751344, טלפון: 04-8743517/6, פקס: 04-8743518 אתר: khl.co.il, דף הפייסבוק: https://www.facebook.com/Khl.israel, אימייל: [email protected].

תאור המקרה:

אנו זוג צעיר ולפני מספר חודשים עברנו לדירה לא מרוהטת בתל אביב, מכיוון שלא היה ברשותנו ריהוט החלנו בחיפושים על מנת לרהט את ביתנו ברהיטים איכותיים, ונאים בענינו שישמשו אותנו זמן רב.

בתאריך 26.9.2013 לכד את עינינו מבצע שהתפרסם בדף הפייסבוק הרישמי של החברה הנ"ל ובו כתוב מזנון + שולחן ב-2900 שקלים במקום 7750. בתמונה ניתן לראות בבירור מזנון ושולחן מדגם אלמוג בצבע אלון שטרייף, כאשר לא נאמר שהתמונה להמחשה בלבד.

למחרת (27.9.2013) לאחר שיחה טלפונית עם בית העסק שבה נאמר לנו כי המבצע עדיין בתוקף נסענו לקרית ביאליק על מנת לרכוש את המוצר ולראות אותו במו עיננו. כאשר הגענו ורצינו לבצע את הקניה נאמר לנו ע"י זיוה (מנהלת המכירות) כי חלה טעות במודעה וכי השולחן שבמסגרת המבצע הוא שולחן אחר בצבע לבן ואם ברצוננו לקבל את הסט שבתמונה עלינו להוסיף 1000 שקלים, לאחר התלבטות החלטנו שהגענו עבור הסט שבתמונה והמוכרת "באה לקראתנו" ובסופו של דבר הוספנו רק 600 שקלים על המחיר שפורסם על מנת לקבל בדיוק את אותו הסט המופיע בפרסום.
שולמו לחנות בסה"כ 3500 שקלים לא כולל הובלה (אגב הפרסום נשאר בדף הפייסבוק עוד זמן רב לאחר מכן ולא תוקנה בו ה"טעות" במחיר או במוצרים ולא נכתבה שום הערה בנוגעה לטעות זו).
נאמר לנו כי המזנון נמצא במלאי וכי השולחן יגיע בשבוע הקרוב והובטח לנו שיידחפו את זמן ההספקה ונקבל את המוצר תוך כשבועיים לכל היותר, אך בכל מקרה בקבלה נרשם כי נקבל את המוצר עד 21 יום.

לאחר שיחות חוזרות ונשנות עם החברה (עם זיוה מנהלת המכירות, מירי אחראית אספקות ואפרת כמדומני מזכירת המנכ"ל) הבנו כי לא נקבל את המוצר בטווח התאריכים שהתחייבו כלפיו לא בע"פ ולא בכתב בקבלה.
בתאריך 30.10.2013 תואמה לנו הספקה ביום למחרת (יום חמישי 31.10.2013) בין השעות 16:00-20:00, אני ובת זוגתי לקחנו שנינו חצי יום חופש מהעבודה על מנת שנהיה זמינים לקבלת הריהוט שהזמנו.
המוביל הגיע לבסוף רק לאחר השעה 22:00 בלילה ולהפתעתנו כאשר נפתחו האריזות נחרדנו לגלות כי:
1. קיים כתם גדול (קוטר של כ-20 ס"מ), בולט ונראה לעין בחלק העליון של המזנון, שאינו ניתן להסרה למרות מאמצי המובילים להסירו.
2. השולחן שהגיע אינו השולחן שהזמנו ואינו תואם למזנון.
3. המזנון עקום, אינו יציב ומתנדנד למרות כל מאמצי המובילים ליישרו.
4. פס שחור בגודל של כ-6 ס"מ בחלקו התחתון של המזנון.

לאחר שהמובילים הסכימו איתנו כי אכן קיימים פגמים משמעותיים ברהיטים ולאחר שלא הסכמנו לקבל את המוצרים התבצעה שיחה בין המובילים לבעל הרשת ובה הוחלט להחזיר את המוצרים, לא נאמר לנו דבר על המשך הטיפול בנו.
למחרת (יום שישי 1.11.2013) כאשר ראינו שאיש אינו יוצר עימנו קשר מהחנות יזמנו שיחה עם זיוה מנהלת המכירות ובה נאמר לנו כי הבחורה שמטפלת בנושא (מירי) תהיה רק ביום ראשון.
ביום ראשון (3.11.2013) שוב יזמנו שיחה ודיברנו עם מירי המטפלת באספקות, לאחר שיחות הלוך ושוב נאמר לנו כי לאחר שהיא התייעצה עם סמנכ"ל הרשת (לירן) תוך כ-10 ימים יגיע קונטיינר עם סט חדש ונקבל את הסט שהזמנו.
בתאריך 10.11.2013 נעשתה שיחה נוספת ובה רצינו לברר מתי בהמשך השבוע נקבל את הרהיטים, נדהמנו לשמוע מאותה המירי שההספקה תהיה רק עוד כשלושה חודשים כפי שלטענתה נאמר לנו בשיחת הטלפון וכי חברתה לעבודה היתה עדה לשיחה זו. למזלנו הקלטנו את רוב השיחות עם החברה ובהקלטה זו ניתן לשמוע בברור כי מירי ציינה במפורש 10 ימים.
לאחר שהתעמתנו עם אותה המירי והודענו לה כי קיימות הקלטות של שיחותנו היא התייעצה עם סמנכ"ל החברה (לירן) ואמרה לנו כי זמן ההספקה יעמוד על חודשיים וחצי או שהם יבטלו לנו את העסקה.

לבסוף רק בתאריך ה-15.11 היה באפשרותנו לשוחח עם המנכ"ל (לא שלא ניסינו קודם לכן אך כל אותו הזמן קיבלנו תרוצים שונים). המנכ"ל התחייב בפניי שתוך שבועיים המוצרים אצלי בדירה, ללא הצטערות על המקרה או הצעת פיצויי על הסיטואציה הלא נעימה שנגרמה לנו.
לאחר מספר ימים התקשרתי לצאם הספקה, שוב לא תואם לי ומירי ציינה בפניי שאם המנכ"ל הבטיח הזי נקבל את הסחורה בזמן. מספר ימים נוספים עברו ומירי אמרה שהם מתכוננים לתערוכה ויצרו עימי קשר ב-1.12 לתאם הספקה.
ב-1.12 התקשרתי שוב ומירי אמרה לי שרק לאחר התערוכה ייצרו עימי קשר לתאם אספקה, כלומר רק לאחר חג החנוכה.

כאשר כאמור כל פרק זמן זה הסלון בביתנו אינו מרוהט מה שפוגם משמעותית באיכות חיינו בדירה.

התנהלות זו אינה תקינה לטעמי, החל מההטעייה הצרכנית ושיטת המצליח של הפרסום השגוי והמטעה, זמני ההספקה הלא סבירים (כחמישה חודשים) וכלה בשרות הלקוחות המזעזע והשקרי שמעליב את אינטיליגנציית הקונה.

התנהלות זו מנצלת את הרוכש ה"קטן" ומנצלת את כוחה של החברה עליו לעשות ככל העולה על רוחה.

ברצוני לקבל את סט המוצרים שרכשתי כאשר הם תואמים, חדשים לחלוטין, ללא כתמים, ללא פגמים, ללא שריטות ולא עקומים.
אם החברה איננה מוכנה או לא יכולה לספק לי סט זה בפרק זמן סביר אני מצפה לקבל מוצר תואם שיהיה מקובל ונאה בענינו ללא תוספת מחיר.
בנוסף אני חושב שיהיה יותר מראוי לפצות אותנו על עוגמת הנפש שנגרמה לנו עקב אי אספקת המוצרים והתהליך המביש אותו עברנו מול החברה.
וכממו כן אנו דורשים החזר עבור 600 השקלים ששילמנו תוספת עבור קבלת אותם המוצרים בדיוק שפורסמו במבצע.

ברשותי המידע הבא מתהליך הרכישה:
הפרסום המטעה - המודעה, צילום מסך של דף הפייסבוק.
קבלת רכישה.
הקלטות של השיחות שהתבצעו מול בית העסק.
צילומים של הסט אותו קיבלנו והפגמים בו.

אשמח לספק לכם אותם במידה ואדרש.

אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי בנושא.
בזבוז זמננו, עוגמת נפש, עלבון ונזק כספי סוג הנזק :
הספקת המוצרים שרכשנו או מוצר באיכות דומה בפרק זמן סביר. בנוסף פיצוי על עוגמת הנפש והחזר של 600 שקלים ששולמו כתוספת עבור קניית הסט שפורסם במבצע. פתרון נדרש :

קחל ישראל בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה