פרטי התלונה

תלונות קחל ישראל בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר לא איכותי + חוסר התייחסות של שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
המסגר 20, קרית ביאליק כתובת:
ראשי - קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כשנה, בתאריך 28.09.2010 רכשנו סלון דגם אלסקה, פינתי שמאל ביריד הריהוט בת”א. שינוי של ההזמנת בדי הריפוד התרחש בחנות הראשית בקרית ביאליק. כבסיכומו של דבר הבסיס רופד בבד עילית קאנטרי מספר 4.
הסלון סופק ב- 10.11.2010.

לצערי, אני מאוד לא מרוצה מאיכות המוצר וזאת בלשון המעטה. אומנם העיצוב יפה אבל איכות בד הבסיס מאוד מאוד בעייתית.
כשבחרנו את הבד, בחנות בקרית ביאליק, נאמר לנו שהבד כעקרון דוחה כתמים (נדרשנו לשלם תוספת תשלום עבור הבחירה הספציפית בבד זה ע”ס 720 ש”ח).
לצערינו הרב - הבד סופח אליו כתמים. (אשמח לשלוח תמונות). מדובר בבית בלי ילדים קטנים, ובלי שימושים חריגים ויוצאי דופן. כל דבר שבא במגע עם הבד – מותיר חותם, כולל ניסיונות הניקוי.

ניסיתי מספר פעמים במהלך השנה ליצור עם החברה קשר ולקבל הנחיות לניקוי (משימה לא פשוטה בפני עצמה), ולבסוף אף זכיתי לתשובה. נאמר לי שיש לשאוב אבק היטב, לנקות על ידי שימוש בקצף של שמפו שיער, בעזרת סמרטוט לבן, ולדפוק על המקום הרטוב.
על אף שהקפדתי על ההנחיות, הספות לא נראות טוב. אתם מוזמנים לסור לביתנו ולהתרשם בעצמכם.

לא מזמן סיימנו לשלם על הספות 9000 ש"ח.אני מרגישה שפשוט זרקנו סכום כסף מאוד גדול לפח. את הסלון הזה צריך יהיה להחליף בקרוב.

לא ברורה לי מהי האחריות של החברה ביחס למוצר שהם מוכרים ואשמח לקבל על כך תשובה. מידע זה אינו מופיע לא באתר ולא על הסכם הרכישה.
כמי ש"חרט" באתרו את הסיסמא: "מצוינות בשירות זה אנחנו!!!" אני מצפה לשירות מהיר, אדיב וענייני, או לפחות שתהיה התייחסות בסיסית שהנושא ייבדק ויטופל.

פניתי במכתב מנומס ומנומק (דומה מאוד בניסוחו לנאמר כאן + תמונות) ב- 22 לספטמבר, הן דרך מערכת שירות לקוחות באתר החברה בכתובת: http://khl.co.il/ContactUs.aspx והן בפקס. שום תגובה לא התקבלה.

תודה רבה על עזרתכם,
דנה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת ריפוד/ניקיון פתרון נדרש :

קחל ישראל בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה